اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز:

تصادفات جاده‌ای در البرز فوتی نداشته است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: تا پایان روز سوم فروردین‌ماه جاری در جاده‌های این استان هیچ تصادف منجر به فوتی گزارش نشده است.

تصادفات جاده‌ای در البرز فوتی نداشته است

کوروش سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طرح امدادرسانی نوروزی توسط این مرکز از روز بیست و پنجم اسفندماه سال 90 آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت مأموران مرکز فوریت‌های پزشکی تلاشی شبانه‌روزی برای سلامت مسافران نوروزی انجام داده و ده‌ها عملیات پزشکی و امدادی داشته‌ایم.

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا طی این مدت تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان وجود داشته است یا خیر؟ گفت: خوش‌بختانه تا پایان روز سوم فروردین یعنی طی هشت روز اخیر هیچ گزارشی در این زمینه نداشته‌ایم.

سلیمی تأکید کرد: این امر موجب شده است که مأموران ما با امید و شادابی بیشتر به خدمت خود در محورها و جاده‌های برون شهری استان البرز ادامه دهند.

* انتقال 16 مصدوم به بیمارستان‌های البرز

وی متذکر شد: در مدت هشت روزی که از اجرای طرح ویژه امدادرسانی به مسافران نوروزی می‌گذرد، شاهد برخی تصادفاتی که منجر به جراحات سرنشین‌های خودرو شده باشد، در محورهای استان البرز بودیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز ادامه داد: با وجود اینکه حوادث فوق موجب فوت سرنشینان خودرو نشد، اما 16 مسافر نوروزی متحمل جراحات شدید شدند.

سلیمی گفت: این مصدومان برای درمان به بیمارستان‌های مختلف استان البرز منتقل و اقدامات درمانی در مورد آنها در کمترین زمان صورت گرفت.

وی متذکر شد: تعداد دیگری نیز که جراحات سطحی داشتند در محل حادثه توسط پزشکان و امدادگران اعزامی مداوا شدند.

سلیمی در پایان اظهار امیدواری کرد که روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی شاهد کمترین خسارات جانی در جاده‌های استان البرز باشیم.

انتهای پیام/ک10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول