اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند 90 تا پنجم فروردین 91

فوت ناشی از تصادف در اصفهان 29 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای آغاز طرح مسافران نوروزی تا روز پنج فروردین ماه نسبت به مدت مشابه در نوروز گذشته با کاهش ۲۹ درصدی‌ فوت ناشی از تصادف در اصفهان روبه‌رو بوده‌ایم.

فوت ناشی از تصادف در اصفهان 29 درصد کاهش یافت

سردار حسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح مسافران نوروزی در روز 25 اسفندماه 90 تا روز پنج فروردین ماه 91 نسبت به مدت مشابه در نوروز گذشته با ۲۹ درصدی‌ تصادفات فوتی‌ در محورهای‌ برون شهری و درون شهری اصفهان روبه‌رو بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات در اثر خواب آلودگی و واژگونی صورت گرفته است، افزود: از ابتدای آغاز طرح مسافران نوروزی تا روز پنج فروردین ماه نسبت به مدت مشابه در نوروز گذشته میزان جرائم رانندگی در استان اصفهان 15 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی 200 دستگاه خودروی پلیس را به صورت محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان اصفهان در ایام نوروز مستقر کرده است، بیان داشت: با ایجاد قرارگاه نوروزی و اجرای طرح‌های مختلف برون شهری و درون شهری، پلیس توانسته است تا پایان مرحله اول سفرهای نوروزی به شاخص مطلوبی دست پیدا کند.

کرمی با تاکید بر اینکه برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنیت و همچنین کسب رضایت شهروندان از مهم‌ترین اهداف پلیس است، گفت: بر اساس نظر سنجی انجام شده، میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف ۷۳ درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/خ۳۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول