اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رعایت نکردن حد مجاز سرنشین حادثه آفرید

3 مجروح در حادثه واژگونی موتورسیکلت

خبرگزاری فارس: واژگونی موتورسیکلتی با سه سرنشین در جعفریه قم منجر به مجروح شدن هر سه سرنشین شد.

3 مجروح در حادثه واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار کرد: در شاخص‌ترین حوادث رانندگی امروز در قم 16 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با پژو در محور قم گرمسار افزود: این حادثه در ساعت 16 و 15 دقیقه امروز رخ داد و شش تن را مجروح ساخت که این افراد با سه دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به بیمارستان‌های نکویی و شهید بهشتی منتقل شدند ضمن اینکه حال سه نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

مهدی فراهانی گفت: ستاد هدایت درمان این مرکز در اسرع وقت اقدام به هماهنگی با مراکز اورژانس بیمارستان‌ها کرده و پیگیر روند درمان مجروحان است.

وی با بیان اینکه واژگونی کامیون در منطقه شیخ‌آباد قم نیز سبب مجروحیت دو نفر شد ابراز کرد: این حادثه در ساعت 17 و 45 دقیقه یکشنبه رخ داد و مجروحان با یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان نکویی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: رعایت نکردن حد مجاز سرنشین توسط موتورسیکلت در جعفریه قم نیز حادثه دیگری آفرید و هر سه نفر سرنشین این موتورسیکلت را مجروح کرد و بر این اساس آمبولانس مستقر در محور گازران جعفریه نیز به سرعت در محل حادثه حاضر شده و مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرد.

وی با اشاره به دیگر حادثه ششمین روز از سال جدید در قم گفت: برخورد یک دستگاه خودرو با موتورسیکلت بر روی یکی از پل‌های موجود بر روی رودخانه قمرود نیز دو مجروح بر جای گذاشت که حال یک نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

فراهانی از واژگونی یک دستگاه پراید در بعد از ظهر امروز خبر داد و افزود: این سانحه در جاده نیزار اتفاق افتاد و سه نفر از سرنشینان این خودرو را مجروح کرد که آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم نیز در محل حاضر شده و امدادگران این مرکز با توجه به جراحات سطحی مصدومان، اقدامات درمانی را به صورت سرپایی در محل انجام دادند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول