اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته رخ داد

وقوع 36 تصادف رانندگی در سطح استان قم

خبرگزاری فارس: طی 24 ساعت گذشته تعداد 36 تصادف رانندگی درون شهری و 11 تصادف برون‌شهری و درون جاده‌ای در استان قم رخ داد که 44 مجروح بر جای گذاشت.

وقوع 36 تصادف رانندگی در سطح استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، تلفن اورژانس استان قم، در طول 24 ساعت گذشته بیش از هزار و 80 مرتبه به صدا درآمد که منجر به 350 ماموریت امداد و نجات توسط امدادگران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم شد.

تعداد مصدومان و بیماران حوادث 24 ساعت گذشته استان قم، بالغ بر 340 نفر است که از این تعداد 44 مصدوم به تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قم اختصاص داشته و بقیه مربوط به مواردی چون نارسایی‌های قلبی و دیگر بیماری‌هاست.

در طول 24 ساعت گذشته 36 تصادف رانندگی درون شهری و 11 تصادف برون‌شهری و درون جاده‌ای در استان قم رخ داد که منجر به مصدومیت 44 نفر از هموطنان شد که از این تعداد 11 نفر در تصادفات داخل شهر و پنج نفر در تصادفات جاده‌ای استان در محل حادثه به وسیله عوامل اورژانس استان قم درمان شدند.

همچنین 22 نفر از مصدومان سوانح رانندگی داخل شهر و شش نفر از مصدومان تصادفات جاده‌ای استان توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به مراکز درمانی استان انتقال داده شده‌اند.

در طول 24 ساعت گذشته تصادفات رانندگی منجر به فوت در استان قم صورت نگرفته است.بیش از 200 نفر از مسافران و زائران استان قم برای درمان و اخذ خدمات بهداشتی درمانی، به 10 ایستگاه سلامت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی واقع در محورهای مواصلاتی استان مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول