اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان اعلام کرد

کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه کردستان از کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی در محورهای این استان از آغاز طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های کردستان

رمضان نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با مشارکت خوب رانندگان در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تلاش شبانه‌روزی همکاران پلیس راه، شاهد کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی از آغاز طرح نوروزی پلیس راه که از 27 اسفند آغاز شده هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات چند روز اخیر در محورهای سنندج - مریوان و محور همدان - سنندج رخ داده، تصریح کرد: در تصادفات منجر به جرح نیز با کاهش 41 در صدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

رئیس پلیس راه کردستان در ادامه به آمار مجروحین تصادفات جرحی اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در این مدت مجروحان ناشی از تصادفات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش 60 درصدی مواجه است.

نادری عدم توانایی و کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی و تجاوز به چپ را از عوامل وقوع تصادف در جاده‌های استان طی این مدت عنوان کرد و اذعان داشت: افزایش تردد خودروهای سبک و سنگین و کم عرض بودن جاده‌ها از دیگر عوامل وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی کردستان است.

رئیس پلیس راه کردستان در پایان با آرزوی سفری خاطره انگیز برای مسافران نوروزی استان متذکر شد: امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و رعایت حقوق دیگران در راه، سلامتی خود و همسفران را تضمین کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول