اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

توقیف بیش از 3 هزار موتورسیکلت در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 3 هزار و 885 دستگاه موتورسیکلت در آذربایجان غربی توقیف شده‌اند.

توقیف بیش از 3 هزار موتورسیکلت در آذربایجان غربی

 علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: راکبان این موتورسیکلت‌ها مرتکب تخلفاتی شده بودند که این تخلفات عامل توقیف موتورسیکلت آنها شده است.

وی با اشاره به توقیف خودروهایی که رانندگان آنها تخلف کرده بودند، تصریح کرد: در سال جاری 7 هزار و 131 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب دو تخلف همزمان و عدم وجود بیمه شخص ثالث و ... متوقف شده‌اند.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط پلیس راه آذربایجان غربی در سال 90، افزود: اجرای طرح‌های وی‍ژه ترافیکی در ایام مختلف از جمله 13 فروردین، طرح ترافیکی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره)، عاشورا و تاسوعای حسینی از جمله اقدامات انجام گرفته توسط پلیس راه است.

سعیدی با اشاره به آموزش دانش‌آ‌موزان مدارس حاشیه جاده، گفت: 15 هزار و 236 نفر از دانش‌آموزان مدارس حاشیه جاده‌های استان آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی عبور از جاده را آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به آموزش 17 هزار و 523 نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، اظهار داشت: چاپ بروشور، بنر، تراکت با هدف اطلاع‌رسانی و ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی و آموزش همگانی فرهنگ صحیح رانندگی در مساجد روستاها از اقداماتی است که در سال جاری انجام گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول