اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) زنجان خبر داد

ارائه خدمات بدون نوبت به 12 هزار سالمند زنجانی

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) زنجان گفت: تا پایان بهمن ماه سال گذشته به بیش از 12 هزار نفر از افراد سالمند زنجانی خدمات بدون نوبت ارائه شده است.

ارائه خدمات بدون نوبت به 12 هزار سالمند زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، عباس مرتضوی با اشاره به تنوع خدمات درمانی در بیمارستان امام حسین (ع) اظهار کرد: در بخش سرپایی خدماتی نظیر جراحی عمومی، ارولوژی، ارتوپدی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، بیهوشی، دندانپزشکی، اورژانس شبانه‌روزی، اورژانس مامایی، داروخانه، تزریقات و پانسمان، آزمایشگاه، پاتولوژی، رادیولوژی و سونوگرافی، آندوسکوپی و کولونوسکپ، اکو کاردیوگرافی، قلب در درمانگاه سرپایی ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین در بخش بستری با ارائه خدماتی همچون داخلی، جراحی (عمومی، ارولوژی، چشم)، زنان و زایمان، نوزادان، اطفال، اورژانس،ICU، NICU ،CCU  خدمات درمانی به بیماران ارائه می‌شود.

سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) زنجان به موضوع مشتری‌مداری سازمان‌ها و نهادها اشاره کرد و یادآور شد: با هدف تکریم بیماران و افراد سالمند، تمامی فرآیندهای خود را بازنگری کرده و نسبت به اصلاح فرآیندهای مرتبط با مشتری، گام‌های اساسی در سال 90 برداشته‌ایم.

وی به کمبود و فقدان رادیولوژیست در کشور پرداخت و گفت: در حال حاضر همه خدمات سونوگرافی و رادیولوژی این مرکز درمانی توسط یک نفر کارشناس رادیولوژیست انجام می‌گیرد، که متاسفانه در صورت ماموریت یا مرخصی بودن فرد امکان ارائه خدمات به بیماران در این مرکز فراهم نیست.

مرتضوی همچنین یادآور شد: از 26 اسفند ماه سال گذشته تا نهم فروردین ماه 91 با مشکل اساسی فقدان رادیولوژیست روبرو هستیم لذا از بیماران و بیمه‌شدگان عزیزی که در طول مدت اعلام شده نیاز به خدمات سونوگرافی یا رادیولوژی داشته باشند، به مراکز درمانی طرف قرارداد در سطح شهر مراجعه و خدمات خود را با پرداخت فرانشیز دریافت کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پس از تغییر کاربری و بهسازی ساختمان اصلی، از همه ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و بیمه‌شدگان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول