اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری تبریز:

کارت‌های منزلت سالمندان به نشانی منزلشان ارسال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از ارسال کارت‌های منزلت سالمندان تبریزی به درب منزل آنان خبر داد.

کارت‌های منزلت سالمندان به نشانی منزلشان ارسال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی اظهار کرد: طرح اهدای کارت منزلت شهرداری به شهروندان سالمند و بازنشسته تبریزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خدمات اجتماعی شهرداری که از چندی پیش با اعلام فراخوان رسمی در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته بود هم‌اکنون به مرحله صدور و تحویل کارت‌های مذکور رسیده و شهرداری به ترتیب و اولویت ثبت‌نام نسبت به صدور و تحویل کارت‌های منزلت اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش خوبان روزگار ویژه تکریم سالمندان خاطرنشان کرد: این همایش با هدف تکریم و پاسداشت سالمندان و شهروندان سالخورده و بازنشسته تبریزی و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و طی آن کارت منزلت 33 نفر از شهروندان سالمند به شکلی نمادین به این عزیزان اهدا شد.

عمادی در عین حال با اشاره به شرایط و نحوه تحویل کارت منزلت دیگر شهروندان گفت: کارت‌های منزلت تمام شهروندان سالمند تبریزی از روز شنبه به آدرس منزل آنان ارسال می‌شود و نیازی برای مراجعه سالمندان تبریزی به شهرداری و دیگر واحدهای تابعه این مجموعه نیست.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول