اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان:

550 سالمند و معلول آسایشگاه رشت واجد شرایط رأی دادن هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان گفت: آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت 550 بیمار واجد شرایط رأی دادن دارد که با هماهنگی فرماندار این شهرستان دو صندوق اخذ رأی به صورت جداگانه برای زنان و مردان آسایشگاه تعیین شده است.

550 سالمند و معلول آسایشگاه رشت واجد شرایط رأی دادن هستند

ایوب قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تمهیدات اخذ رأی بیماران آسایشگاه این شهرستان تدارک دیده شده است اظهار داشت: آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت 550 بیمار واجد شرایط دارد و برای شلوغی منطقه سلیمانداراب و سهولت در رأی‌گیری بیماران با هماهنگی فرماندار رشت دو صندوق اخذ رأی به طور جداگانه برای زنان و مردان تعیین شده که 12 اسفند در نخستین ساعات برگزاری انتخابات در این موسسه رأی‌گیری می‌کنیم.

وی، افزود: دشمنان قسم خورده‌ نظام جمهوری اسلامی چشم طمع به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دوخته‌اند و قصد نابودی این نظام مقدس را دارند که ملت ایران با شرکت گسترده خود در انتخابات موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شوند.

قدیمی با بیان اینکه دشمن در صدد بی‌تفاوت کردن ملت ایران به انتخابات است افزود: رسانه‌های بیگانه با صرف بودجه‌های کلان اقتصادی و جوسازی رسانه‌ای تمام برنامه‌های خود را معطوف به بی‌تفاوت نشان دادن ملت ایران از انتخابات کرده است.

مدیر عامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان خاطر نشان کرد: دشمن با تحریم اقتصادی و ایجاد فضای تنش در منطقه منتظر فراهم کردن بستری برای رسیدن به اهداف شوم خود است که ملت ایران به مانند دوره‌ها و صحنه‌های پر افتخار گذشته با حضور خود در انتخابات به یاوه‌گویی‌های دشمن دست رد می‌زنند.

وی با بیان اینکه مردم رشت دارای شعور سیاسی بالا هستند و در انتخابات هوشیارانه حرکت می‌کنند یادآور شد: مردم رشت و جوانان غیور گیلانی گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در صحنه‌های سیاسی نیز پشت ولایت فقیه هستند.

قدیمی با بیان اینکه بیشترین جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند اذعان داشت: جوانانی که نخستین حضور خود در انتخابات را تجربه می‌کنند با دقت نظر و شناسایی کاملی از کاندیداها، فرد اصلح را برگزینند و افرادی را انتخاب کنند که دارای تعهد، تخصص و پایبندی به نظام اسلامی باشند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان در انتخاب کاندیداها از افراد امین جامعه و دلسوزان نظام مشورت فکری و سیاسی بگیرند ابراز داشت: جوانان یک رأی خود را در سرنوشت شهر و کشورشان حیاتی بدانند و با در نظر گرفتن تمام جوانب و مسائل روز جامعه انتخاب کنند.

این مسئول با بیان اینکه آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت 250 پرسنل دارد که در سه شیفت کاری خدمات ارائه می‌دهند متذکر شد: بیماران و کارمندان آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان مانند دیگر اقشار جامعه در روز 12 اسفند با حضور خود در عرصه انتخابات با انتخاب فرد اصلح پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را اعلام می‌کنند و در حماسه دیگر ملت ایران سهیم می‌شوند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول