اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در آسایشگاه کهریزک صورت گرفت

بازدید سربازان پیاده آل محمد از آسایشگاه سالمندان کهریزک

خبرگزاری فارس: مسئولان ارشد تیپ پیاده آل محمد با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک از این آسایشگاه بازدید کردند.

بازدید سربازان پیاده آل محمد از آسایشگاه سالمندان کهریزک
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی آسایشگاه سالمندان کهریزک، با هماهنگی مسئولین ارشد تیپ پیاده آل محمد (ص) از سپاه حضرت رسول (ص)، جمعی از سربازان این تیپ در دیداری یک‌ساعته از آسایشگاه سالمندان خیریه کهریزک بازدید کردند.
محمد مرادی معاون فرهنگی تیپ پیاده آل محمد (ص)، هدف از بازدید را ایجاد فضای انسانی و عاطفی در کنار فضای پادگان برای سربازان دانست.
وی با بیان اینکه در این بازدید از مزار زنده یاد حکیم‌زاده، ساختمان توانبخشی، فیزیوتراپی و بخش بنفشه یک بازدید شد، افزود: در این بازدید سربازان میهن عزیزمان علاوه بر آشنایی با قسمت‌های مختلف آسایشگاه کهریزک، از نزدیک با نحوه کارهای مربوط به این محل و همچنین زندگی سالمندان آشنا شدند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: سربازان با دیدن فضای مملو از حس حیات، جویای حضور نیکوکارانه در مجموعه آسایشگاه خیریه کهریزک شدند و بار دیگر با بسته های میوه و شیرینی حس خوب انسانیت و محبت را تجربه کردند.
آسایشگاه خیریه کهریزک در سال 1351 به همت محمدرضا حکیم‌زاده لاهیجی که در آن زمان مدیر بیمارستان فیروزآبادی شهر ری بود، فعالیت خود را آغاز کرد.
آسایشگاه کهریزک امروز در فضایی به وسعت 420 هزار مترمربع با 160 هزار مترمربع زیربنا، با بخش‌های بهداشتی، درمانی، توان‌بخشی، آموزشی و امور فرهنگی و ورزشی در خدمت مددجویان است و در طی سال‌های فعالیت آسایشگاه کهریزک، این مکان همچنان به صورت غیرانتفاعی باقی مانده ‌است و با کمک‌های مردمی اداره می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول