اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس:

منویات رهبری در برابر توطئه‌های دشمنان کارساز است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: منویات مقام معظم رهبری همواره در برابر توطئه‌های دشمنان کارساز است.

منویات رهبری در برابر توطئه‌های دشمنان کارساز است

محمد رضا خان‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، وظیفه مردم و مسئولان در این زمینه بیش از گذشته نمود می‌یابد.

وی با بیان اینکه باید در راستای عملی کردن شعار سال گام‌های بلندی برداشت تصریح کرد: قناعت، صرفه‌جویی و مصرف بهینه از منابع باید در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های اصولی در این زمینه انجام شود.

نماینده منتخب مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه سرمایه‌گذاری در راستای حمایت از تولیدکنندگان در جامعه تاکید کرد و افزود: در کنار توجه به سرمایه‌گذاری مؤثر در این زمینه باید محققان و پژوهشگران نیز به عنوان سرمایه‌های معنوی جامعه در کنار هم برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه با نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی از سوی مقام معظم رهبری وظیفه مسئولان سنگین‌تر می‌شود تصریح کرد: باید مسئولان زمینه لازم را برای تولید ملی فراهم کرده و حمایت‌های لازم را از این مسئله داشته باشند.

خان‌محمدی با بیان اینکه برای توسعه پایدار جامعه در زمینه حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به دانش بومی و فناوری‌های نوین علمی توجه شود افزود: حضور سرمایه‌گذاران و محققان در کنار هم موجب توسعه کشور می‌شود.

وی باروری علمی را در کنار توجه به تحقیق و پژوهش مهم ارزیابی کرد و گفت: برای توسعه کشور باید پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف از جمله حمایت از تولید داخلی صورت گیرد.

نماینده منتخب مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رویکرد نظام جمهوری اسلامی در راستای تحریم نفتی ایران از سوی کشورهای خارجی پاسخگو بوده است افزود: در سال جاری باید با تحقق منویات مقام معظم رهبری زمینه توسعه تولید ملی را بیش از گذشته فراهم کرد.

وی با بیان اینکه فشارها و تحریم‌های اعمال شده از سوی استکبار با توجه به شعار سال حل می‌شود افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری در راستای توجه به سرمایه ایرانی زمینه پیشرفت جامعه فراهم می‌شود.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه برای هدفگذاری انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باید بسیج ملی در کشور صورت گیرد افزود: مردم و مسئولان باید در این زمینه به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری مادی و معنوی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و ادامه داد: همسویی سرمایه‌داران و محققان موجب توسعه کشور در این بخش می‌شود.

نماینده منتخب مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در 33 سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: با هوشمندی مقام معظم رهبری به ویژه نامگذاری سال‌های مختلف این توطئه‌ها به خوبی خنثی شده است.

وی توجه به جنبش نرم‌افزاری، خوداتکایی و افزایش توان علمی کشور را در سایه توجه به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید رویکردهای جامعه در سال جاری نیز برای تحقق شعار سال به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

خان‌محمدی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری همواره در برابر توطئه‌های دشمنان کارساز است تصریح کرد: برای کسب افتخاراتی دیگر در عرصه کار و حمایت از سرمایه ایرانی باید در سال جاری مسئولان و مردم بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه توجه به منویات مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی را رقم زد افزود: توجه به سرمایه ملی، جلوگیری از ورود بی‌رویه کالاهای خارجی و حمایت از کار موجب جهت‌گیرهای درست در کشور می‌شود.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول