اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری‌لنکرانی:

گرفتاری‌های کشور به دلیل زمین ماندن منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: همه گرفتاری‌های موجود در کشور ناشی از این است که منویات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بر زمین مانده است.

گرفتاری‌های کشور به دلیل زمین ماندن منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، کامران باقری‌لنکرانی دوشنبه شب در جمع مردم اردکان در مسجد جعفرزاده این شهر ضمن ادای احترام به آیت‌الله خاتمی امام جمعه اسبق اردکان و یزد اظهار داشت: مردم شهری مانند اردکان که سال‌ها از وجود نازنین این عالِم بزرگ و متقی بهره‌مند بوده و به صدای این استاد اخلاق گوش فرا داده‌اند باید با باوری خدایی و مؤمنانه در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه باید در تمام صحنه‌ها حضور خالص و مؤمنانه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مهم‌تر از اینکه به چه کسی رأی بدهیم این است که حضوری آگاهانه و خداپسندانه در انتخابات داشته باشیم.

وزیر اسبق بهداشت با اشاره به سرعت خیره کننده انقلاب اسلامی در عرصه‌های نوین تصریح کرد: با پیشروی انقلاب طی چند سال اخیر هر روز شاهد ورود به صحنه‌های جدیدی هستیم که این امر ناشی از ماهیت اصیل و مترقی این انقلاب مردمی است.

وی ادامه داد: این صحنه‌های جدید امتحانات پیچیده‌تری را پیش روی مردم و مسئولان قرار می‌دهد و در این میان انتخاب کاندیدای اصلحی که با مصالح روز آشنا باشد، بسیار مهم و تأثیرگذار است.

باقری‌لنکرانی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح گفت: کسی که وارد مجلس می‌شود نباید به بهانه رعایت برخی تعارفات بین‌المللی و قرار گرفتن کشورها در دهکده جهانی و خوشامد آمریکا از اصول خود کوتاه بیاید.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: امروز مردم برخی کشورهای جنوب خلیج‌فارس مورد ظلم و تعدی واقع شده‌اند و نمایندگان مجلس آینده نباید مردم بی‌گناه بحرین را فراموش کنند.

باقری‌لنکرانی یکی دیگر از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح را وفاداری به پیمان خود با مردم دانست و تأکید کرد: وفاداری به مردم به این معناست که رفتار و جهت‌گیری وی بین روزی که می‌خواهد از مردم رأی بگیرد و روزی که می‌خواهد در صحن مجلس کار کند، تفاوتی احساس نشود.

وی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه غرب و آمریکا علیه ایران اسلامی عنوان کرد: در مشکلات اقتصادی به وجود آمده در یکی دو ماه اخیر متاسفأنه دولت تمهیدات لازم را از قبل نیاندیشیده بود و آرایش جهادی آن طور که باید و شاید گرفته نشد.

باقری‌لنکرانی با بیان مواضع و هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب در زمینه مسائل اقتصادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری 11 ماه پیش فرمودند که دشمن با حربه اقتصادی به مقابله با نظام برخواهد خواست اما متأسفانه دولت آن طور که باید پند حکیمانه ایشان را نشنید.

سخنگوی جبهه پایداری ادامه داد: مسئولان باید با دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند مبادا نظام دچار آسیبی جدی شود.

باقری‌لنکرانی عنوان کرد: وفاداری به مردم یعنی خود را مشغول دعواهای سیاسی نکنیم و به دنبال ایجاد وحدت بیشتر با سایر ارکان نظام باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه 88 گفت: رهبر فرزانه انقلاب ابتدا دستور برطرف کردن شبهات را دادند و پس از بازشماری آراء در چند شعبه مشخص شد که ادعای فتنه‌گران دروغی بیش نبوده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه با حرکات و مواضع نادرستی که انجام شد، رهبری فرمودند عده‌ای دارند اساس نظام را مخدوش می‌کنند و از خواص خواستند لب به روشنگری بگشایند.

باقری‌لنکرانی ادامه داد: عده‌ای که پیرو خط امام و ولایت فقیه بودند روشنگری کردند، اما عده‌ای به جای روشنگری، تردیدآفرینی کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

سخنگوی جبهه پایداری با رد شعار " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران " خاطرنشان کرد: در خیابان جردن و میدان هفت‌تیر که نمی‌توان جان را فدای ایران کرد.

وزیر اسبق بهداشت بیان کرد: این بسیجیان و ایثارگران بودند که در روزهای بحران و سختی چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در سنگرهای دیگر جان خود را کف دست گذاشتند تا اسلام ایران و نوامیس مردم آسیبی وارد نشود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در حماسه 9 دی بساط فتنه‌گران را به هم ریخت، گفت: فتنه‌گران به هیچ عنوان عقبه اجتماعی ندارند و مردم نیز دست آنان را خوانده‌اند.

باقری‌لنکرانی اضافه کرد: روسیاهی به کسانی ماند که به ندای آمریکا انگلیس و اسرائیل لبیک گفتند و ننگ ابدی را به جان خریدند.

سخنگوی جبهه پایداری پیروی از ولایت‌فقیه را رمز نجات و سلامت دانست و اظهار داشت: هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم باید خود را با خط اسلام و ولایت‌فقیه تطبیق بدهیم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی سیاسیون خاطرنشان کرد: همه گرفتاری‌های موجود در کشور ناشی از این است که منویات امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب روی زمین مانده است.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول