اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مردم با مشارکت معنادار به منویات رهبری لبیک گفتند/ حنای دشمنان رنگی ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس حضور معنادار امروز مردم را نشان از درایت آنان خواند و گفت: مردم حساسیت انقلاب این برهه زمانی را درک کرده و با مشارکت بیش از پیش خود به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

مردم با مشارکت معنادار به منویات رهبری لبیک گفتند/ حنای دشمنان رنگی ندارد

سردار محمدحسین رجبی در حاشیه حضور در شعبه رأی گیری انصارالرسول سنندج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با عنوان اینکه تثبیت و اقتدار نظام با حضور حداکثری مردم در انتخابات تقویت می‌شود، اظهار کرد: حضور متحد و یکپارچه ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره موجب اقتدار نظام و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب الهی شده است.

وی از ملت بزرگ ایران به عنوان مهم‌ترین پشتوانه‌ نظام اسلامی نام برد و افزود: اتحاد و همبستگی مردم بصیر و تبعیت همیشگی آنان از ولایت فقیه علاوه بر فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه کشور، موجب یاس دشمنان و اقتدار نظام شده است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ملت ایران در طول این 33 سال از شکل‌گیری این نهضت الهی تا به امروز با پشتیبانی بی‌چون و چرای خود از نظام و ولایت، حرکت رو به جلو انقلاب را تسهیل کرده‌اند.

سردار رجبی افزود: حضور سرنوشت‌ساز ملت ایران در 22 بهمن و تکرار آن در چنین روزی مایه مباهات ملت ایران است و این بصیرت و بینش سیاسی آنان را می‌رساند.

وی از انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشتشان نام برد و افزود: در هیچ جای دنیا چنین زمینه‌ای برای دخالت مردم در سرنوشت خود ایجاد نمی‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین انتخابات را افتخاری ملی برای هر ایرانی دانست گفت: حضور در انتخابات و انتخاب کاندیداهای اصلح برای ورود به مجلس یک وظیفه و افتخار ملی به شمار می‌آید.

رجبی خاطرنشان کرد: حضور حداقلی مردم در انتخابات به منظور جلوگیری از پیوستگی و اقتدار نظام مهم‌ترین هدف دشمنان است که خوشبختانه مردم با حضور پررنگ خود این توطئه دشمن را نیز نقش برآب کردند.

وی افزود:‌ حضور گسترده امروز مردم در انتخابات بدون شک پیامدها و دستاوردهای عظیم داخلی و خارجی برای کشور خواهد داشت.

وی در پایان مشارکت گسترده مردم کردستان را زبانزد خاص و عام عنوان کرد و افزود: در چند ماهه اخیر دشمنان از طریق سایت‌های خبری و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی بر عدم حضور مردم در این انتخابات را داشتند که مردم امروز به آنان فهماندند که حنای آنان در بین مردم این استان رنگی ندارد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول