اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

تحقق منویات رهبری تنها راه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک، تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری از سوی مسئولان را تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و نظام ذکر کرد.

تحقق منویات رهبری تنها راه مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه دشمنی دشمنان با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام نشدنی است، اظهار کرد: وجود مقام معظم رهبری یک نعمت بزرگ الهی است که در سایر کشورها به دلیل خلاء وجود این نعمت با مشکلات و مسائل فراوانی مواجه هستند.

وی افزود: امروز تبعیت از ولایت فقیه از سوی مردم و مسئولان سبب شده به موفقیت‌های چشم‌گیری در سطح داخلی و خارجی دست یابیم.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن سال نو تصریح کرد: از مسئولان شعب بانک‌های شهرستان آبیک می‌خواهیم که در ایام تعطیلات نوروز نسبت به فعال بودن دستگاه‌های خودپرداز توجه ویژه داشته باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار آبیک ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز از شهرداران آبیک و خاکعلی، بخشداران، دهیاران و شوراهای بخش مرکزی و بشاریات می‌خواهیم که از هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی از سوی افراد سودجو جلوگیری کنند و پلیس ساختمان نیز به طور شبانه‌روزی گشت‌زنی خود را انجام دهد.

اعلایی خاطر نشان کرد: مسئولان باید وضعیت پروژه‌های ادارات خود اعم از پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرایی نشده را به فرمانداری ارسال کنند تا با جابه جایی اعتبارات و یا تأمین اعتبار از محل استانداری بتوانیم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی اذعان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک باید در ایام تعطیلات در دسترس باشند و در صورت عدم حضور خود باید جانشین خود را به فرمانداری معرفی کنند تا در مواقع بحران بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

این مسئول یادآور شد: از کسانی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند می‌خواهیم که نسبت به بحث خود انصرافی در زمینه دریافت یارانه اقدام کنند تا یارانه‌ها به سمت نیازمندان واقعی سوق داده شود.

فرماندار آبیک در خصوص حضور شکوهمند مردم در انتخابات تأکید کرد: مردم نشان دادند که مردمی ولایتمدار هستند و همیشه پیرو مقام معظم رهبری می‌مانند.

* نمایندگان خوبی از استان قزوین به مجلس راه یافتند

اعلایی اضافه کرد: خوشبختانه در استان قزوین هم انتخابات خوبی برگزار شد و هم افراد خوبی برای نمایندگی مجلس انتخاب شدند.

وی افزود: امیدواریم که منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی در عرصه خدمتگزاری پاسخ صداقت و اعتماد مردم را بدهند.

فرماندار آبیک تصریح کرد: مجلس نهم باید در کنار دولت و دولت در کنار مجلس و قوای دیگر آنچه در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است به مردم خدمت کنند که عرصه برای خدمت نیز وجود دارد.

اعلایی بر توجه بیشتر مسئولان به اقامه نماز در ادارات تأکید کرد و افزود: مسئولان باید به مبانی دینی و اعتقادی که رکن رکین آن نماز است دقت و توجه ویژه داشته باشند تا خدمات را زیر سئوال نبرند. 

* خدایی فرمانده جدید نیروی انتظامی در آبیک

گفتنی است، در این جلسه، سرگرد منصور خدایی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان آبیک معرفی شد و از مهندس علی یحیی‌پور شهردار آبیک به دلیل همکاری با ادارات شهرستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول