اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

اهداف مجریان انتخابات برگرفته از منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: مسیر حرکت و هدف مجریان انتخابات در کرمان برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است.

اهداف مجریان انتخابات برگرفته از منویات رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی ظهر امروز در جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کرمان اظهار داشت: مسیر حرکت و هدف ما برگرفته از منویات مقام معظم رهبری شامل حضور حداکثری مردم، عدالت‌محوری و قانون‌مندی در انتخابات است.

وی با ارائه گزارش عملکرد فرمانداری کرمان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری اقدامات فرمانداری کرمان در حوزه انتخابات آغاز و مرحله نخست با بررسی حوزه‌های انتخابی از لحاظ جغرافیایی و سیاسی، بررسی پرونده‌ها و سوابق افراد، تلاش برای رفع ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت انجام شد.

سعیدی بیان داشت: مرحله دوم طراحی و مهندسی مجدد در اجرای مدیریت اجرایی و تقسیم کار، معرفی اهداف، قانون‌مندی و صیانت از آرای مردم، ایجاد بستر لازم برای حضور و سهولت حضور حداکثری مردم در محیطی آرام انجام گرفت.

فرماندار کرمان گفت: کمیته امنیت انتخابات که متشکل از اداره اطلاعات، شورای تأمین، دادستان، ناحیه مقاومت بسیج، یگان تکاوری، نیروی انتظامی و ... است، فعالیت خود را آغاز و برنامه‌ها را تدوین و هماهنگ کرده است.

سعیدی عنوان کرد: تاکنون 32 جلسه با 175 مصوبه و با در نظر گرفتن همه فرآیندها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته فناوری اطلاعات نیز آموزش‌های لازم را در سه مرحله با یک‌هزار و 200 نفر ساعت آموزش به مجریان انتخابات و اجرای پنج مانور داخلی انجام داده است.

سعیدی گفت: کمیته آموزشی یکی از کمیته‌های فعال محسوب می‌شود و 30 مرحله آموزش در این قسمت پیش‌بینی شده است که در این راستا بخشداران، کارشناسان و مسئولان 200 نفر ساعت آموزش و همچنین 750 نفر از معتمدین محلی 2500 نفر ساعت آموزش دیدند.

وی تصریح کرد: 175 نفر محافظان صندوق‌های رأی نیز آموزش دیدند و 175 نفر در 11 نوبت نیز پیش‌بینی شده که آموزش ببیند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول