اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

توجه به منویات رهبری نقطه عطف ایام انتخابات است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پرداختن جدی به منویات مقام معظم رهبری در راستای افزایش تعامل مسئولان در زمان انتخابات نقطه عطفی در این برهه زمانی است.

توجه به منویات رهبری نقطه عطف ایام انتخابات است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ناصر کشاورزی ظهر امروز در همایش آموزشی فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: تجلی شکوه حضور مردم در صحنه از برکات انقلاب اسلامی است.

کشاورزی با اشاره به گذشت 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور پر شور مردم در صحنه‌های سیاسی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: انسجام اجتماعی و مشارکت مردم در صحنه بیانگر اتحاد، همدلی در جهت دفاع از هویت نظام اسلامی است.

وی مشارکت اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به معنی حضور مردم با تجلی ایمان تحت ولایت مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: پرداختن جدی به منویات مقام معظم رهبری در راستای افزایش تعامل مسئولان در زمان انتخابات نقطه عطفی در این برهه زمانی است.

جانشین رئیس ستاد انتخابات بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، تلاش و مجاهدت مردم و مسئولان تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر نیز گفت: تهدیدات، فرصت‌ها، راهکارهای اجرایی و آشنایی با قوانین و آیین‌نامه‌های انتخاباتی و فرایند برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از محورهای این همایش است.

دکتر سید محمد هاشمی فرد با اشاره به راهکارهای موثر جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: نظارت بر رعایت اصول اخلاقی و قانونی، پرهیز از ایجاد تنش‌های سیاسی در حوزه‌های انتخابی، تعامل، همکاری قانونی و مدبرانه مجریان و ناظران انتخاباتی از جمله راهکار های موثر در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

تعریف جامعی از اختیارات و تکالیف قانونی فرمانداران و بخشداران، شناسایی پیشینه تاریخی تشکیلات وزارت کشور بر اساس طرح جامع تقسیمات کشوری، اختیارات و وظایف اصلی وزارت کشور، آشنایی فرمانداران با مقامات کشوری و لشکری، آشنایی با کمیسیون ماده 10 احزاب، انتخابات، نوع و نحوه تشکیل آن، آشنایی فرمانداران، بخشداران و دست اندرکاران پست‌های حاکمیتی با قانون اساسی و مقررات جاری کشور، وظایف فرمانداران و بخشداران در رابطه با مدیریت بحران از جمله سرفصل‌های این نشست آموزشی بود که با تدریس دکتر علی علی‌پور مطلق برگزار شد.

این همایش یکروزه با هدف آشنایی فرمانداران و بخشداران با شرح وظایف و اختیارات آنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، مدیریتی و آموزشی تشکیل شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول