اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 79

در انتخابات باید براساس منویات رهبری حرکت کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت و حفظ نظام شده و در این انتخابات نیز باید براساس منویات رهبری حرکت کنیم.

در انتخابات باید براساس منویات رهبری حرکت کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در یادواره شهدای محله امام رضا(ع) نکا در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از وظایف مهم ما برای ادامه راه آنان است و این امر به عنوان یک تکلیف شرعی به شمار می‌رود.
وی اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ والای شهادت در جامعه از مهم‌ترین وظایف ما در مقابله با هجمه‌های مختلف دشمنان است.
گواهی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به پیروی از آرمان‌ها و اهداف نهضت امام حسین(ع) به پیروزی رسید و جوانان ما نیز در راستای الهام از این قیام عاشورا و برای دفاع از کشور و اسلام جانفشانی کردند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ افزود: باید سیره و زندگی شهدا به جامعه جوان امروز منتقل شود چرا که فرهنگ شهادت و برگزاری یادواره‌ها نقش بازدارنده‌ای در مقابل دشمنان دارد.
گواهی در ادامه به نقش و تأثیرگذاری شهدا در جامعه اشاره کرد و اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به‌درستی و به‌عنوان ابزار مهم رسیدن به سعادت و خوشبختی به نسل جدید منتقل شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور اظهار کرد: حضور گسترده مردم، عدالت‏محوری و قانون‏مداری در این رویداد دشمن‏شکن باید به‌عنوان سه محور اصلی مورد توجه ما در انتخابات باشد.
گواهی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت و حفظ نظام شده و در این انتخابات نیز باید براساس منویات رهبری حرکت کنیم.
وی افزود: امام خمینی(ره) و سپس رهبری در طول این انقلاب به خوبی انقلاب ایران را مدیریت کردند و اکنون نیز ما باید با بهره‌مندی از ولایت‌مداری در راستای منویات رهبری گام برداریم تا به سر منزل مقصود که هدف نهایی امام راحل و شهدا بود، برسیم.
انتهای پیام/ج20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول