اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم خواستار شد

ضرورت اصلاح نقاط ضعف در راستای منویات مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: در تطبیق پیشرفت‌های معنوی و اخلاقی با پیشرفت‌های مادی هماهنگ نبوده و دچار ضعف بوده‌ایم که مقام عظمای ولایت بر اصلاح این امور و تحقق عدالت اجتماعی تاکید نموده‌اند.

ضرورت اصلاح نقاط ضعف در راستای منویات مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم ضمن تبریک هفته وحدت و ایام فرخنده میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و اظهار داشت: در این راهپیمایی نیز مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده خود یک‌بار دیگر ضمن خلق حماسه‌ای باشکوه در حمایت از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی، سیلی محکمی بر دشمنان داخلی و استکبار جهانی خواهد زد.

وی افزود: 22 بهمن 57 یادآور روزهای بی‌بدیلی از تاریخ ماست که مردم به رهبری امام (ره) با پیروزی در مقابل رژیم خودفروخته و منحوس پهلوی نتیجه صبر و مقاومت در راه خدا را چشیدند.

راستگو به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته تهران اشاره کرد و گفت: چنانکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز فرمودند دستاوردهای انقلاب اسلامی طی گذشت سه دهه در عرصه‌های مختلف بی‌نظیر بوده و دشمنان و بدخواهان نظام را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: استقرار نظام اسلامی، استقلال، آزادی، خودباوری، عزت و همچنین پیشرفت‌های علمی و توسعه زیرساخت‌های صنعتی از جمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه اهرم انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل دوم و سوم انقلاب که آن دوره تاریخی حساس و حیاتی را درک نکرده‌اند برای رویش نسلی مؤمن و متدین ضروری دانست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به نگرانی‌های مقام معظم رهبری در دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب نیز اشاره کرد و متذکر شد: در تطبیق پیشرفت‌های معنوی و اخلاقی با پیشرفت‌های مادی هماهنگ نبوده و دچار ضعف بوده‌ایم که مقام عظمای ولایت بر اصلاح این امور و تحقق عدالت اجتماعی تاکید نموده‌اند.

راستگو اضافه کرد: چنانکه رهبر انقلاب نیز در بیانات اخیرشان فرمودند با وجود خدمات بی‌نظیر مادی و معنوی انقلاب، متأسفانه برخی از مسئولان به دنیا‌طلبی و اشرافی‌گری و مصرف‌گرایی گرایش یافته‌اند که می‌تواند به توده‌های مردمی نیز سرایت کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول