اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت گچساران و باشت عنوان کرد

حضور ناظران انتخابات با توشه قانون و منویات رهبری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: ناظران شعب اخذ رأی در این حوزه انتخابیه با توشه قانون و منویات رهبری راهی شعب اخذ رأی شده‌اند.

حضور ناظران انتخابات با توشه قانون و منویات رهبری

شیروان شکوهی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: حوزه گچساران و باشت تحت سه عنصر سر‌ناظر، ناظر مسئول و ناظران اصلی بحث نظارت در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را دنبال می‌کنند.

* روند مطلوب برگزاری انتخابات در حوزه گچساران و باشت

رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه گچساران و باشت و مسئول دفتر نظارت گچساران ابراز داشت: اعضای هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان و ناظرین در شعب ثبت‌نام و اخذ رأی باید در انجام وظایف خود بی‌طرفی کامل را رعایت نمایند.

شکوهی یادآور شد: طبق ماده 63 قوانین هیئت‌های نظارت و وظایف آنها در انتخابات در تمام مدت برگزاری انتخابات، هیئت مرکزی نظارت در سراسر کشور و هیئت نظارت استان و شهرستان و هیئت‌های بخش در حوزه‌های انتخابیه خود بر کیفیت انتخابات نظارت کامل خواهند داشت.

وی افزود: ناظران در صورت مشاهده هرگونه سوء جریان و یا تخلف در هر مورد، آن را به بخشداران و فرمانداران اعلام می‌کنند.

شکوهی ابراز داشت: هیئت‌های اجرایی مستقر در شعب اخذ رأی باید هیئت‌های نظارت مربوطه را در جریان کلیه مراحل و امور انتخابات قرار دهند.

* 700 ناظر آموزش‌دیده روند انتخابات حوزه گچساران و باشت را رصد می‌کنند

رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: ناظران عضو دفتر هیئت بازرسی گچساران ضمن شرکت در جلسات توجیهی و آموزشی در همایش‌های فصلی این شبکه نیز حضوری فعال داشتند.

شکوهی با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی ویژه برای ناظران دفتر نظارت گچساران از رعایت دقیق قوانین انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت خبر داد.

این مقام مسئول در گچساران با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در روند برگزاری انتخابات وصول نشده است، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان با رعایت دقیق قانون انتخاباتی پرشور و سالم را در این حوزه انتخابیه رقم خواهند زد.

شکوهی عنوان داشت: در گچساران و باشت 700 ناظر آموزش‌دیده در شعب اخذ رأی در این حوزه انتخابیه حضور دارند.

وی با اشاره به حضور و دقت ناظران در مراحل مختلف اجرای انتخابات و اخذ رأی ادامه داد: در هر شعبه اخذ رأی حداقل سه و حداکثر پنج نفر بر روند اجرایی اخذ آرا نظارت دارند.

شکوهی روند برگزاری انتخابات از دیدگاه هیئت‌های نظارت حوزه گچساران و باشت را بر طبق گزارش‌های واصله مطلوب ارزیابی کرد.

* مردم تخلفات را گزارش دهند

رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه گچساران و باشت و مسئول دفتر نظارت گچساران از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سر‌ناظران سیار حاضر در صندوق‌های اخذ رأی در شعب شهری و روستایی گزارش دهند.

شکوهی خاطرنشان کرد: هیئت نظارت گچساران و باشت پس از دریافت گزارش‌های مردمی به شعبه مربوطه اعزام شده و گزارش‌های لازم برای ارائه به مقامات بالاتر تنظیم می‌شود.

وی یادآور شد: در هر رأی حق سه عنصر نظام، مردم و کاندیدا گنجانده شده است و مردم و مسئولان برای رعایت قانون و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور باید تلاش ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول