اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان:

عملکرد مطلوب اصحاب رسانه در تنظیم بازار قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعامل مثبت و سازنده رسانه و مطبوعات تاثیر بسزایی در ایجاد فضایی آرام در بازار روزهای پایانی سال گذشته داشته است.

عملکرد مطلوب اصحاب رسانه در تنظیم بازار قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، محمد قربان‌لو با اشاره به اینکه عملکرد مثبت اصحاب رسانه در تنظیم بازار روزهای منتهی به عید نورز شایسته تقدیر است اظهار داشت: همراهی و همگامی نشریات و صدا و سیمای مرکز استان کمک شایانی در ایجاد فضائی آرام در بازار داشت.

وی با اشاره به همکاری مطلوب صدا و سیمای مرکز استان گفت: ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت‌های سازمان با حضور در 9 برنامه تلویزیونی به ارائه برنامه‌های سازمان در تنظیم بازار روزهای پایانی سال پرداختند.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: گفتگوی ویژه خبری، برنامه 45 دقیقه و سیمای اقتصادی استان از جمله برنامه‌های صدا و سیما استان بوده که با موضوع تنظیم بازار و در طی روزهای آخر اسفندماه بر روی آنتن رفت.

وی با اعلام انتشار 145 خبر حوزه صنعت، معدن و تجارت در مطبوعات ملی و استانی و در طی اسفند ماه اعلام کرد: 115 مورد از این اخبار در حوزه تنظیم بازار استان انتشار یافته است.

برگزاری نخستین تور خبری حوزه صنعت، معدن و تجارت در اسفندماه از مباحثی بود که قربان‌لو به آن اشاره کرد و گفت: به منظور بازدید خبرنگاران از توانمندی‌های صنعتی استان و ذخیره‌سازی اقلام مصرفی و میوه شب عید نخستین تور خبری برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: از برنامه‌های پیش‌روی سازمان در سال جدید گسترش تعامل و همکاری با اصحاب رسانه بوده که در این راستا علاوه بر برنامه‌های جاری، آماده برگزاری تور خبری برای همراهی خبرنگاران در روند توسعه پایدار استان هستیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول