اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه خبر داد

توزیع گوشت و مرغ یارانه‌ای شب عید برای تنظیم بازار

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشرویه گفت: در آستانه عید نوروز گوشت و مرغ یارانه‌ای برای تنظیم بازار از طریق تعاونی‌ها و فروشگاه‌ها در سطح شهرستان بشرویه در حال توزیع است.

توزیع گوشت و مرغ یارانه‌ای شب عید برای تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رضا حسن‌زاده صبح امروز در‌ جلسه کمیسیون تنظیم بازار اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش تقاضای مردم شهرستان و نیاز به مواد خوراکی و به ویژه گوشت قرمز و مرغ  در این ایام، با نظارت این اداره 12 تن مرغ منجمد و 2 هزار و 600 کیلوگرم گوشت گوساله وارد شهرستان شده و در تعاونی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد گوشتی در حال توزیع به شهروندان است.

وی افزود: همچنین برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها 2 تن برنج، 25 تن سیب و 25 تن پرتقال برای توزیع به شهرستان وارد شده که 21 تن و 800 کیلو سیب و پرتقال در بشرویه و 3 تن و 200 کیلو در بخش ارسک توزیع شده است.

حسن‌زاده با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز بر قیمت کالاها ادامه داد: این طرح از 10 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با سامانه 124 ارتباطی بازرگانی ایران تماس بگیرند.

وی بااشاره به بازرسی از اصناف و بازاریان افزود: در طول طرح‌های نظارتی 2 هزار و 624 مورد بازرسی صورت گرفته که تعداد 38 پرونده تخلف شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور به مراجع قضایی برای برخورد معرفی شده‌اند.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه ادامه داد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز تاکنون با 380 مورد بازرسی و تشکیل 11 پرونده تخلف مواجه بوده‌ایم که اداره تعزیرات طی سه مرحله به آن رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول