اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت و تجارت قیروکارزین خبر داد

ادامه بازرسی‌های ویژه تنظیم بازار تا 15 فروردین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین گفت: در راستای تنظیم بازار بحث بازرسی‌های ویژه تنظیم بازار برای خریدهای سال نو تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

ادامه بازرسی‌های ویژه تنظیم بازار تا 15 فروردین

محمد علی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین در مورد تدابیر تنظیم بازار برای خریدهای سال نو اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف تنظیم بازار و بر اساس برنامه‌های اعلام شده 3 هزار کیلو مرغ منجمد بین مرغ فروشی‌ها و همچنین 6 هزار کیلو برنج با قیمت مصوب توسط مباشران مربوطه در بازار در حال توزیع بوده و نقش موثری در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داشته است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب بازار و نبود کمبود در عرضه مایحتاج ضروری مردم ادامه داد: توزیع گوشت مرغ به طور مستمر تا زمان اختصاص سهمیه به شهرستان ادامه می‌یابد تا مردم با آرامش به خرید روزهای پایانی سال اقدام کنند.

لطفی از تشدید بازرسی‌ها در روزهای پایانی سال و ادامه آن تا 15 فروردین سال آینده خبر داد و ابراز داشت: در راستای تنظیم بازار بحث تشدید بازرسی مورد توجه و تأکید خاصی قرار گرفته است و بازرسی‌های ویژه تنظیم بازار برای خریدهای سال نو تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت قیروکارزین با اشاره به بازرسی‌های مشترک از بازار با همکاری تعزیرات، شبکه بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و بازرسان این اداره و اصناف اضافه کرد: بازرسی‌ها روزانه به صورت محسوس و نامحسوس در ساعات اداری و غیر اداری انجام می‌شود و اولویت بازرسی این ایام پوشاک و اقلام خوراکی و مایحتاج ضروری خرید عید است.

این مقام مسئول ادامه داد: تلفن 124 این اداره نیز صبح و بعد از ظهر آماده پاسخگویی به گزارشات و شکایات مردمی در سطح این شهرستان است و با رسیدگی آن‌ها و در صورت محرز شدن تخلف با تشکیل پرونده برای اجرای حکم به تعزیرات سپرده می‌شود.

لطفی در پایان افزود: کسبه و فروشندگان هم بخشی از مردمند که نباید در حقوق آن‌ها اجحاف صورت گیرد اما باید بدانند دستگاه‌های نظارتی با تخلفات به صورت قاطع برخورد می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول