اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌ و بلوچستان:

ورود به هنگام سازمان‌ها در تنظیم بازار به خیر و نفع مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ورود به هنگام سازمان‌ها در تنظیم بازار به خیر و نفع مردم است به طوری که مردم همواره خدمت‌رسانی پویا را از مسئولان خواستارند.

ورود به هنگام سازمان‌ها در تنظیم بازار به خیر و نفع مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌محمد آزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان به عملکرد کنترل بازار اشاره کرد و اظهار داشت: این روند نظارتی باید تا جو آرام بازار و نتیجه مناسب توسط ناظران و بازرسان ادامه داشته باشد.

وی بیان داشت: اگر تعامل و حساسیت جمعی در هر برنامه‌ای اعمال شود به یک نتیجه رضایت‌بخش منتهی می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نباید با کسب موفقیت در یکی از امور اجرایی و به ویژه نظارتی آن را به حال خود رها کرده و فکر کنیم به هدف رسیده‌ایم.

آزاد افزایش سرعت چرخ توسعه استان را در اقتصاد پویا دانست و گفت: بازار نیز عضوی از این اقتصاد کلان بوده که به واسطه ارتباط مستقیم با مردم از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی خواستار  تعامل، همکاری و همیاری مردم با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل بازار و شناسایی گرانفروشان شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده برای کنترل بازار شب عید عنوان داشت: بر پایی هزار غرفه در قالب هشت نمایشگاه بهاره در سطح استان اقدام ارزنده‌ای بود که در کنترل قیمت مواد پروتئینی، لبنی، پوشاک و آجیل شب عید نقش بسزایی داشت.

آزاد گفت: همچنین در راستای تأمین میوه شب عید 350 تن سیب خریداری و 50 درصد سهمیه پرتقال نیز از مازندران به استان حمل و اکنون در سردخانه‌ها در حال نگهداری هستند.

وی افزود: تمامی میوه‌های خریداری شده در راستای قیمت مصوب و برابر در سراسر استان طی چند روز آینده توزیع آن آغاز خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: گوشت سفید و قرمز نیز به اندازه مورد نیاز مردم ذخیره‌سازی شده و در این زمینه جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

آزاد اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای سیاست‌های کنترلی بازار، طی چند روز آینده با پایان یافتن دوره قرنطینه، دام‌های وارداتی از مرزهای سیستان و بلوچستان کشتار شده و به بازار مصرف کشور و استان وارد می‌شود.

وی افزود: اکنون بیش از 3 هزار و 700 رأس گاو و 2 هزار و 899 نفر شتر در قرنطینه‌های دامی مرزهای استان هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: 2 هزار و 500 تن گوشت قرمز پرواربندی داخل استان نیز طی یک ماه آینده وارد بازار مصرف خواهند شد.

آزاد اضافه کرد: همچنین در زمینه میوه و اقلام مصرفی مردم نیز طی یک ماه آینده بر اساس اعلام جهاد کشاورزی، 30 هزار تن هندوانه، 35 هزار تن پیاز، 5 هزار تن موز، 2 هزار و 500 تن خیار گلخانه‌ای، 500 تن گوجه گلخانه‌ای و 14 هزار تن سیب‌زمینی در استان تولید و در بازار مصرف سیستان و بلوچستان و کشور توزیع می‌شود.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول