اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد

اعلام 5 محور اساسی تنظیم بازار عید/ فعالیت 650 غرفه نمایشگاهی در 7 شهرستان همدان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اعلام پنج محور اساسی تنظیم بازار عید امسال گفت: 650 غرفه نمایشگاهی برای تنظیم بازار عید در استان همدان دایر می‌شوند.

اعلام 5 محور اساسی تنظیم بازار عید/ فعالیت 650 غرفه نمایشگاهی در 7 شهرستان همدان
مصطفی اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در آستانه سال نو با گذر از ماه‌های پایانی سال، معاونت توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت پنج محور اصلی تنظیم بازار شب عید را مشخص و اعلام کرده است.
وی در تشریح این پنج محور گفت: برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، فروش‌های فوق‌العاده، عرضه میوه و مرکبات، ذخیره‌سازی و برگزاری جشنواره‌های فروش از جمله این محورهای اساسی تنظیم بازار عید امسال به شمار می‌روند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان برگزاری نمایشگاه‌های فروش مستقیم کالا در هفت شهرستان و در قالب 650 غرفه را به عنوان نخستین محور اعلام کرد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها اقلام مورد نیاز مردم برای ایام پایانی سال از جمله کالاهای اساسی، شوینده‌ها، مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، کیف و کفش و البسه و سایر موارد همچون منسوجات عرضه خواهد شد.
اسدی با اشاره به اهمیت برگزاری فروش‌های فوق‌العاده، این امر را دومین محور تنظیم بازار دانست و گفت: اتحادیه‌ها و اصناف در این خصوص همکاری متفاوت‌تری را خواهند داشت تا تخفیف‌ها به صورت واقعی اعمال و آنچه مورد انتظار مردم است، محقق شود.
به گفته وی در اتحادیه‌ها کمیته‌های قیمت‌گذاری تشکیل شده و واحدهای صنفی متقاضی شرکت در فروش‌های فوق العاده و جشنواره‌های فروش سال باید درخواست و فاکتورهای قیمت محصولات خود را به آن ارائه دهند تا بررسی‌های لازم در ارتباط با حاشیه سود و تخفیف‌های اعمالی انجام و نتیجه آن اعلام شود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: همچنین واحدهای صنفی حاضر در این طرح با نصب بنر و پلاکارد مشخص خواهند شد.
وی با اشاره به افزایش تقاضای خرید مواد شوینده در ایام پایانی سال اظهار کرد: فروش کالاهای شوینده و پاک‌کننده و انجام هماهنگی با انجمن‌های صنفی و اختصاصی غرفه‌ای برای عرضه محصولات آنها در نمایشگاه از دیگر محورهای تنظیم بازار عید امسال به شمار می‌رود تا هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود نداشته باشد و مردم به راحتی شوینده‌های مورد نیاز خود را تأمین کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول