اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تنظیم بازار هرمزگان خبر داد

تدوام طرح ویژه تنظیم بازار هرمزگان تا پایان فروردین 91

خبرگزاری فارس:‌ دبیر ستاد تنظیم بازار هرمزگان با بیان اینکه اجرای طرح ویژه تنطیم بازار هرمزگان موفقیت‌آمیز بوده است از تداوم اجرای این طرح تا پایان فروردین سال 91 خبر داد.

تدوام طرح ویژه تنظیم بازار هرمزگان تا پایان فروردین 91

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده صبح امروز در سومین نشست ستاد تنظیم بازار هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از روند بازار و قیمت‌ها و نظارت بر این بخش به اجرای طرح ویژه تنظیم بازار استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: از ابتدای آغاز این طرح که از تاریخ 13 بهمن‌ماه سال‌ جاری و به دستور ریاست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان آغاز شد در حوزه بازرسی 9 هزار و 642 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در این راستا هزار و 257 مورد تخلف به ارزش بالغ بر 10 میلیارد ریال برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این زمینه 418 مورد واحد متخلف پلمپ شد و هم‌چنین 159 مورد واحد متخلف دیگر به نصب پارچه محکوم شدند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان اظهار داشت: هم‌زمان با اجرای این طرح و به منظور تأمین اقلام مورد نیاز مردم استان بالغ بر 60 تن برنج وارداتی، پنج تن انواع حبوبات، 127 تن مرغ منجمد داخلی و هم‌چنین 60 تن گوشت منجمد وارداتی تأمین و در محل‌های پیش‌بینی شده با قیمت مصوب در حال توزیع است.

وی از حمایت‌های استانداری هرمزگان و رئیس ستاد تنظیم بازار، معاون برنامه‌ریزی استانداری هرمزگان، اعضای ستاد تنظیم بازار استان، اتحادیه‌ها، اصناف و بازاریانی که در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار استان هرمزگان مشارکت کرده‌اند قدردانی کرد و گفت: این طرح تا پایان فروردین‌ماه 91 به شکل ویژه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح سبب تسلط دستگاه‌ نظارتی بر بازار و به ویژه قیمت‌ها شده است، گفت: باید تمام واحدهای صنفی طبق نرخ مصوب کالاهای خود را ارائه دهند و هیچ بهانه‌ای در این راستا از کسی پذیرفته نمی‌شود.

این مسئول هم‌چنین با بیان اینکه طی روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، هرمزگان میزبان چندین میلیون نفر مسافر نوروزی می‌شود، گفت: با توجه به تجربه سال‌های گذشته تمام تمهیدات مورد نیاز برای ایام مذکور در باب تأمین کالاها اتخاذ شده است که امید می‌رود در این ایام مسافران در نهایت آرامش،‌ با خاطراتی خوش استان را ترک کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول