اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تأکید کرد

نظارت و اجرای کامل برنامه‌های تنظیم بازار

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین با تأکید بر اهمیت و حساسیت عرصه اقتصاد گفت: به منظور آرامش و رفاه مردم برای خریدهای سال نو برنامه‌های تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها با جدیت اجرا و نظارت شده و با متخلفان فضای اقتصادی برخورد قانونی می‌شود.

نظارت و اجرای کامل برنامه‌های تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد ظهر امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: امروز جایگاه اقتصاد دارای اهمیت و حساسیت ویژه‌ای است و دشمن توسط عوامل داخلی و خارجی خود برای بر هم زدن آرامش و تعادل فضای اقتصادی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی با اشاره به اهمیت بالای تنظیم بازار در برخی از ایام سال با توجه به افزایش تقاضای خرید مردم بیان داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و هجوم برای خرید سال نو باید به منظور آرامش و رفاه مردم برنامه‌های تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها با جدیت دنبال شود و کمیته تنظیم بازار با آگاهی کامل از قیمت‌ها اجازه سو استفاده به اخلالگران اقتصادی را ندهد.

صمدنژاد ادامه داد: ‌با توجه به فشار اقتصادی به منظور خریدهای پایانی سال بر مردم برهم خوردن نظم بازار و نظارت نکردن دقیق بر آن می‌تواند موجبات نارضایتی مردم را از نظام فراهم آورد.

فرماندار قیروکارزین با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی با متخلفان و گران‌فروشان توسط دستگاه‌های مربوطه ابراز داشت: در حوزه تعزیرات با کسانی که به طور مکرر باعث ایجاد بی‌نظمی در بازار به منظور کسب منافع شخصی می‌شوند برخورد قاطع شده و با استفاده از قوانین بازدارنده زمینه هرگونه تخلفی را از بین ببریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: با اصنافی که برخوردهای غیر اخلاقی و خلاف قانون با بازرسان دارند طبق قوانین برخورد شده و بازرسی‌های نامحسوس در این ایام به طور گسترده به منظور جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی انجام می‌شود.

صمدنژاد کنترل قیمت تمام اقلام و اجناس موجود در بازار را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: نه تنها قیمت اقلام خوراکی و پوشاک بلکه تمام اقلام و اجناس در سطح این شهرستان از نظر قیمتی کنترل شود و قیمت‌ها نسبت به شهرستان‌های هم‌جوار طوری باشد که مردم خرید در شهرستان خود را بر سایر نقاط ترجیح دهند.

فرماندار قیروکارزین افزود: در بحث نمایشگاه‌های بهاره از مشارکت مردم و اصناف استفاده شود و زمینه خریدی با آرامش و رضایت و با کیفیت و قیمت مناسب را برای مردم در این ایام فراهم آوریم.

وی در پایان بیان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز با هماهنگی و اجاره بعضی سردخانه‌های موجود در شهرستان که در این ایام فضای خالی در اختیار دارند نسبت به ذخیره مناسب انواع میوه و گوشت به منظور تنظیم بازار و تأمین نیازهای مردم در سال نو اقدام کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول