اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا صبح امروز

جاده دماوند ـ فیروزکوه حادثه‏ای نداشت

خبرگزاری فارس: فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند گفت: خوشبختانه در سایه تلاش ماموران پلیس راه و دیگر مسئولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، جاده دماوند ـ فیروزکوه حادثه رانندگی خاصی نداشته است.

جاده دماوند ـ فیروزکوه حادثه‏ای نداشت

عبیدالله هله‏وندی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران گفت: این آمار نسبت به سال گذشته کاهش مناسبی را نشان می‏دهد.

وی ادامه داد: البته از روزهای ابتدایی سال 90 تا روزهای انتهایی تعطیلات نوروزی پارسال نیز این مسیر مواصلاتی پرتردد کشور با مشکل خاصی از جانب سوانح رانندگی منجر به فوت و جرح مواجه نشد.

هله‏وندی اضافه کرد: این مهم نشان از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم قانون‏مدار ایران اسلامی و همچنین تلاش شبانه‏روزی ماموران پلیس راه و دیگر اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشوری، استانی و شهرستانی دارد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه گیلاوند از وجود شرایطی عادی در جاده دماوند- فیروزکوه خبر داد و افزود: پس از چند روز ازدحام جمعیت و ترافیک نسبتا سنگین در مسیر دماوند- فیروزکوه خوشبختانه امروز این شرایط، عادی و همچون روال گذشته است.

وی بار دیگر با تاکید بر استقرار سامانه‏های الکترونیکی ثبت‏ سرعت در این مسیر خاطر نشان کرد: از روزهای پایانی سال 90 علاوه بر نگاه تیزبین ماموران خدوم پلیس راه، دوربین‏های ثبت‏ سرعت نیز به مدد این نهاد آمده است.

هله‏وندی تصریح کرد: این دوربین‏های ثبت‏ سرعت جدید با بهره‏گیری از آخرین فناوری‏های روز جهان می‏توانند ضمن ثبت‏ سرعت غیرمجاز معدود متخلفان حاضر در جاده تهران- شمال، رعایت اصولی دیگر نظیر بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان را نیز کنترل کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول