اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ایام نوروز صورت می‌گیرد

احتمال محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از احتمال محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر مشهد خبر داد.

احتمال محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا زعیمی اظهار داشت: در حال بررسی اعمال محدودیت ترافیکی در ایام نوروز در هسته مرکزی ‌مشهد هستیم.

وی ادامه داد: به محض نهایی‌ شدن این طرح جزئیات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

زعیمی تأکید کرد: با اجرای طرح محدودیت ترافیک مشکلات و معضلات ترافیکی شهر برطرف و سفرهای شهری مدیریت می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی مشهد از جمله طرح‌هایی است که می‌بایست قبل از اجرا بستر لازم جهت اجرای آن فراهم شود و با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به موفقیت طرح کمک کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: افزایش کرایه تاکسی در ایام نوروز نیز یکی از پیشنهاداتی است که در صورت تصویب بعد از ایام عید نوروز کرایه‌ها به حالت سابق باز می‌گردد.

زعیمی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز طرحی در دست است تا با افزایش بازرسی از تاکسی‌ها در سطح شهر با افرادی که به صورت دربستی اقدام به مسافرکشی می‌کنند برخورد شود، هم‌چنین با تاکسی‌های خطی که بیرون از خطوط اقدام به مسافرکشی نمایند برخورد می‌شود.

زعیمی اظهار کرد: برنامه‌های نظارتی ویژه بر نحوه خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل برون شهری برای نوروز 91 دیده شده و مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مراتب را برای پیگیری و رسیدگی اطلاع دهند.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول