اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز چهارم نوروز

ترافیک در محور کرج ـ چالوس همچنان سنگین است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: با گذشت چهار روز از تعطیلات نوروزی، ترافیک در محور کرج ـ چالوس همچنان سنگین است .

ترافیک در محور کرج ـ چالوس همچنان سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، علیرضا اکبرشاهی با اعلام این که اکنون ترافیک در محور کرج ـ چالوس سنگین می‌باشد گفت: در آزاد راه‌های تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین حجم ترافیک روان است .

وی اضافه کرد: برآوردهای انجام شده نشان می‌دهد که در سال جدید میزان ورودی سفر به این استان 22 درصد و خروجی آن حدود 18 درصد افزایش یافته است.

اکبرشاهی اظهار کرد: حرکت انواع وسایل نقلیه از ساعت 12الی 24 روز جمعه 4 فروردین ماه سال جاری از کرج به سمت دهانه شمالی تونل کندوان در جاده چالوس ممنوع می‌باشد و بر همین اساس تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

اکبرشاهی تاکید کرد: با توجه به اتمام نیمه اول تعطیلات نوروزی و افزایش بار ترافیکی در مسیرهای برگشت لازم است رانندگان نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کرده و در هنگام بازگشت از سفر از عجله و شتاب پرهیز و با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول