اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه خراسان شمالی:

ترافیک در محورهای ارتباطی خراسان شمالی روان است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: ترافیک در محورهای ارتباطی این استان روان است و در 48ساعت گذشته به جز یک نفر هیچگونه مشکل خاصی نیز در زمینه تصادف تلفات جانی به وقوع نپیوسته است.

ترافیک در محورهای ارتباطی خراسان شمالی روان است

غلامحسین علی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه طرح ترافیکی نوروز برای کنترل تخلفات و ایمنی عبور و مرور از 24 اسفندماه پارسال آغاز و تا پایان روز چهاردهم فرودین ماه ادامه دارد تصریح کرد: دراین ارتباط محدودیت ترافیکی برای روان و ایمن سازی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: این ممنوعیت‌ها شامل ممنوعیت تردد انواع موتور سیکلت در جاده‌های برون شهری، بزرگراه و جاده‌های اصلی نیز از زمان اجرای طرح ترافیکی نوروزی در استان خراسان شمالی است.

وی افزود: طرح تست سلامت عدم اعتیاد نیز در طول اجرای طرح ترافیکی نوروزی برای رانندگان در استان انجام می‌شود.

علی حسین‌زاده تصریح کرد: هدف پلیس از اجرای  این طرح‌ها ارتقای سطح سلامت شهروندان است.

وی برخورد جدی و قاطع با تخلفات پرخطر، الزام بستن کمربند سرنشینان جلو و عقب وسایط نقلیه، جریمه رانندگانی که با تلفن همراه صحبت کنند و جریمه راکبان موتورسیکلت بدون کلاه ایمنی را از دیگر اقدامات پلیس راه استان خراسان شمالی در ایام  نوروز عنوان کرد.

رییس پلیس راه استان خراسان شمالی گفت: طی ایام نوروز امسال بیشترین کنترل سرعت و مدیریت سرعت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی ثابت، سیار، گشت‌های محسوس و نامحسوس برای اعمال قانون و هدایت و مدیریت جاده‌ها از سوی عوامل  پلیس راه اعمال می‌شود.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول