اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش هم‌یاران پلیس و پلیس‌یاران اعلام شد

هرمزگان رتبه دوم بهبود شاخص‌های ترافیکی در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: با تغییر رویکرد مشارکتی و تقویت سطح همکاری بین ادارات و نهادها در امر ترافیک شاهد ارتقای ضریب ایمنی عبور و مرور و افزایش شاخص‌های ترافیکی در سطح کشور هستیم.

هرمزگان رتبه دوم بهبود شاخص‌های ترافیکی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیمور سپهوند صبح امروز در همایش آماده‌باش هم‌یاران پلیس با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در امر ترافیک اظهار داشت: با تغییر رویکرد مشارکتی و تقویت سطح همکاری بین ادارات و نهادها در امر ترافیک شاهد ارتقاء ضریب ایمنی عبور و مرور و افزایش شاخص‌های ترافیکی درسطح کشور هستیم.

وی نقش آموزش و پرورش با توجه به دارا بودن جمعیت کثیر جوان و نوجوان در امر فرهنگ‌سازی ترافیک را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با توسعه فعالیت‌های فرهنگی خود و استفاده از ظرفیت خوب دانش‌آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی توانسته است شاخص‌های ترافیکی از جمله کاهش سوانح و تلفات رانندگی را تا حدود زیادی کاهش دهد که این امر شایسته تقدیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اعلام اینکه در سایه تعامل و مشارکت جمعی با کاهش 66 نفری در مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی استان هرمزگان در 10 ماهه امسال رتبه دوم کشوری را به دست آورد، گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو، راهور استان با بهره‌گیری از همه توان پرسنلی خود و امکانات لجستیکی شامل 45 واحد گشتی و ... از 25 اسفند تا پایان روز 15 فروردین سال جدید به کنترل ترافیک خواهد پرداخت که در این میان مشارکت هم‌یاران پلیس و پلیس‌یاران نقطه عطف مشارکت جمعی در این مقوله مهم است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول