اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

اعلام تدابیر ترافیکی پلیس راه آذربایجان‌شرقی در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی اهم اقدامات و تدابیر ترافیکی پیش‌بینی شده در ایام تعطیلات نوروزی سال 1391 را اعلام کرد.

اعلام تدابیر ترافیکی پلیس راه آذربایجان‌شرقی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، صمد فرامرزی در تشریح اهم این اقدامات گفت: تعامل لازم در زمینه هماهنگی و همکاری همچنین حسن اجرای ماموریت‌ها در برقراری نظم، عبور و مرور و تامین امنیت ترافیکی در تعطیلات نوروزی با تشکیل جلسات با دستگاه‌های مسئول و دست‌اندرکاران حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در این زمینه کنترل ناوگان مسافربری و مراقبت و نظارت بر عملکرد رانندگان، تست سلامتی رانندگان در پاسگاه‌های پلیس راه و توسط ماموران نامحسوس پلیس راه در داخل اتوبوس به طور شبانه‌روزی صورت خواهد گرفت.

فرامرزی گفت: با هدف روانسازی ترافیک و تامین امنیت ترافیکی، تردد کلیه وسایط نقلیه سنگین اعم از تریلی‌ها و کامیون‌های خارجی و داخلی در جاده قدیم محور بستان‌آباد ـ قره چمن-میانه و بالعکس در طول تعطیلات نوروزی ممنوع بوده و تردد این دسته از وسائط نقلیه از طریق محور آزاد راه تبریز-زنجان و بالعکس صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در زمینه پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، تعداد 110 نفر عوامل کمکی پلیس راه در نقاط پرحادثه در 50 نقطه حادثه‌خیز در طول محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند شد و در این نقاط از طریق نصب تابلو آشکارساز و چراغ چشمک‌زن آبی به رانندگان هشدار داده خواهد شد.

فرامرزی افزود: 115 تیم پلیس راهی متشکل از 220 نفر به صورت محسوس و غیرمحسوس کلیه تخلفات رانندگان را کنترل کرده و برخورد لازم صورت گرفته و خودرو و خودروهای رانندگان مرتکب تخلفات مخاطره‌آمیز مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و حرکات مارپیچ خطرناک توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی تصریح کرد: از تردد وسایط نقلیه باری حامل سرنشین در قسمت بار به شدت جلوگیری شده و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در این ایام از طریق صدا و سیما وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی همچنین توصیه‌های رانندگی به طور مرتب از طریق صدا و سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول