اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز

اعمال محدودیت‌های ترافیکی هم‌زمان با سفر دولت / مردم با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اعلام کرد: به دلیل انجام چهارمین سفر رئیس جمهور به این استان، از صبح فردا محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در شهرستان‌های مختلف البرز اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی هم‌زمان با سفر دولت / مردم با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری کنند

سرهنگ حبیب کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس تجربه سال‌های گذشته هنگام حضور رئیس جمهور در کرج و شهرهای مختلف استان البرز، مردم استقبال زیاد و حضور چشم‌گیری در محل سخنرانی و انجام دیدارهای احمدی‌نژاد خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بر این اساس راهنمایی و رانندگی با همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه استانداری البرز، از صبح فردا یکشنبه بیست و یکم اسفند تا پایان سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان، اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی خواهد کرد.

* مردم با خودروی شخصی در مراسم استقبال حضور نیابند

این فرمانده ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین محدودیت‌های اعمال شده مربوط به حدفاصل میدان شهدا تا میدان سپاه است که تا پایان سخنرانی رئیس جمهور تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها از این مسیر مقدور نخواهد بود.

کمالوند افزود: این مسیر برای استقبال از دکتر احمدی‌نژاد در نظر گرفته شده و از سوی دیگر محل سخنرانی رئیس جمهور نیز در اطراف میدان سپاه کرج است.

وی متذکر شد: اتوبوس‌رانی کرج اعلام کرده است که صدها دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم به این مراسم در نظر گرفته شده، بنابراین نیازی نیست که شهروندان با خودروی شخصی در مراسم استقبال و سخنرانی رئیس جمهور حضور یابند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: هم‌چنین محل جلسات رئیس جمهور و هیئت دولت در کرج از جمله اطراف استانداری البرز در مقاطعی از روز یک‌شنبه با اعمال محدودیت‌های ترافیکی رو به ‌رو خواهد بود.

* اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان‌های استان البرز

کمالوند خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در شهرستان‌هایی مانند طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد که شاهد حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت هستند، این محدودیت‌ها به صورت مقطعی و کوتاه‌مدت اعمال می‌شود.

وی در پایان از مردم خواست تا به دلیل شرایط ویژه، در زمان انجام چهارمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان البرز، بیش از گذشته با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند تا شاهد انجام مطلوب این سفر باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول