اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان همدان وضعیت محدودیت‌های ترافیکی پنج‌شنبه پایانی سال، را اعلام کرد.بانت

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی همدان در روزهای پایانی سال اظهار کرد: از ساعت 12 ظهر 25 اسفند ماه ترافیک همه وسائط نقلیه از میدان رسالت، تقاطع مزدقینه در بلوار آیت‌الله موسوی توسط لاین راست‌گرد که قبل از تقاطع بهشت ایجاد شده است به سمت باغ بهشت هدایت شده و محدودیت ترافیکی به سمت تقاطع بهشت اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ترافیک همه وسائط نقلیه از بلوار امام و همچنین میدان امام حسین(ع) پس از ورود به بلوار آیت‌الله موسوی از طریق بریدگی ایجاد شده و به سمت بلوار باغ بهشت و میدان امام حسن(ع) هدایت می‌شود و از ادامه مسیر به سمت بلوار آیت‌الله موسوی محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: تمام خیابان‌های داخل باغ بهشت به صورت یکطرفه به سمت میدان امام حسن(ع) بوده و ترافیک همه راه‌های ورودی به باغ بهشت نیز به سمت میدان امام حسن(ع) هدایت خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترافیک همه وسائط نقلیه از سمت میدان امام حسن(ع) و بلوار بهشت برای خروج از تقاطع بهشت به بلوار امام هدایت می‌شود، افزود: با توجه به هماهنگی به عمل آمده ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی برای ایاب و ذهاب شهروندان، در همه مناطق تقاضامندیم که از خودروهای شخصی استفاده نکنند تا ترافیک روان داشته باشیم.

معصوم‌بیگی با تأکید مبنی بر اینکه از شهروندان تقاضامندیم از پارک خودرو در مسیرهای ورودی و خروجی داخل باغ بهشت خودداری کنند، ابراز داشت: تردد کامیون از ساعت 12 ظهر از سمت ملایر به همدان ممنوع بوده و باید از سه راه قهاوند به سمت جاده تهران تغییر مسیر داده و حرکت کنند.

وی ادامه داد: تردد کامیون از سمت بلوار بهشت به ملایر ممنوع بوده و رانندگان کامیون که قصد عزیمت به ملایر را دارند باید از سمت جاده تهران و قهاوند طی مسیر کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه تردد خودرو از سمت 30 ‌متری سعیدیه به سمت بلوار ارم ممنوع است، گفت: تردد خودرو در طول بلوار استادان از سمت میدان بیمه و تقاطع غنی‌زادگان ممنوع است و در طول بلوار ارم از سمت میدان قائم تا انتهای بلوار محدودیت تردد خودرو اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تردد موتور سیکلت در منطقه اجرای طرح، طول بلوار بعثت تا میدان رسالت و به سمت میدان بیمه، میدان بلوار ارم و استادان سعیدیه ممنوع است و خودروهایی که حامل مواد آتش‌زا با چوب، لاستیک و غیره باشند، متوقف خواهند شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول