اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز:

ترافیک محور هراز در منطقه "کلرد" سنگین است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری محور هراز گفت: ترافیک محور هراز در منطقه "کلرد" سنگین است.

ترافیک محور هراز در منطقه "کلرد" سنگین است

علی نوری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: هم‌اکنون محور هراز با استقبال پرشور مسافران نوروزی مواجه است و تردد زیادی از استان تهران به مازندران را در بخش لاریجان شاهد هستیم.

وی افزود: ترافیک محور هراز در منطقه کلرد دقایقی قبل سنگین گزارش شده است.

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز در بیان این سنگینی ترافیک یادآور شد: محور هراز در نخستین شب نوروز 91 به علت ریزش سنگین سنگ و سنگ‌ریزه در منطقه کلرد و بالاتر از پارک جنگلی بسته شده بود که با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه بازگشایی شد.

نوری‌پور با اعلام اینکه این ممنوعیت تردد در محور هراز تا ساعت 13 امروز چهارشنبه ادامه داشت، تصریح کرد: ترافیک خودروها در منطقه لاریجان از سمت تهران به مازندران نسبتا روان است ولی حجم این ترافیک در منطقه مورد نظر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون محور هراز و منطقه لاریجان دارای شبی صاف و آرام با هوای مطبوع بهاری است، اظهار داشت: ماموران راهداری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز در توصیه‌ای به رانندگان و مسافران نوروزی که قصد تردد از این محور مواصلاتی را دارند، تاکید کرد: مسافران و گردشگران نوروزی از سالم بودن فنی خودرو و وسایل گرمایشی‌شان مطمئن بوده و با رعایت علائم راهنمایی و رانندگی، فرامین راهداران و ماموران انتظامی و رعایت حق تقدم در عبور و مرور سفر خوشی را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول