اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

محدویت ترافیکی در اطراف حرم رضوی اعمال می‌‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: در ایام نوروز محدویت ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی اعمال می‌‌شود.

محدویت ترافیکی در اطراف حرم رضوی اعمال می‌‌شود

حمیدرضا جعفری در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مسافر و زائرانی که در ایام نوروزی به مشهد سفر می‌کنند، اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی امری گریزناپذیر است.

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی ادامه داد: بر این اساس در ایام نوروز 91 اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی از سوی نیروی انتظامی به منظور فراهم‌ شدن شرایط مناسب در محورهای منتهی به حرم رضوی صورت می‌گیرد.

وی افزود: اعمال محدودیت ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی در صورت تکمیل ظرفیت در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر اجرا می‌شود که در این مهم از تردد شهروندان مشهدی در این محدوده جلوگیری می‌شود.

جعفری ادامه داد: هتلداران در این ایام با فراهم‌ کردن سرویس‌هایی برای مسافران خود زمینه را برای کاهش ترافیک در این محدوده فراهم کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی به مشکل پارکینگ در محدوده حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: شهرداری اقدامات لازم را برای تأمین پارکینگ زائران فراهم کند.

وی نگاه ویژه به مسئله آمار ورود زائران نوروزی را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید در مسئله آمار زائران نگاه جدیدی داشت و بر این اساس قبل از ورود مسافران و زائران بستر را برای جمع‌اوری آمار فراهم کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: یکی از مواردی که با آن می‌توان به بررسی آمار پرداخت، فراهم‌ کردن سیستم‌های شمارش خودروها در مبادی ورودی است که با عبور خودرو از روی این حس‌گر، شمارش انجام می‌شود.

جعفری افزود: در این راستا باید سیستمی ایجاد شود تا پلاک خودروها شناسایی شود چرا که با اجرایی ‌شدن این امر می‌توان آمار دقیقی از خودروهای ورودی به استان و مشهد ارائه کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول