اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

مسئولان به صورت عملی از تولید ملی حمایت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس گفت: برای تحقق رهنمودهای رهبری در حمایت از تولید ملی، مسئولان دستگاه‌های مختلف باید به صورت عملی و جدی وارد میدان شوند.

مسئولان به صورت عملی از تولید ملی حمایت کنند

فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به تحریم‌های گسترده غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی و شرایط داخلی، تنها راه مقابله با تهدیدهای دشمنان توجه به رهنمودهای ولایت و عملی کردن راهکارهای ارائه شده از سوی معظم‌له است.

وی تصریح کرد: ایشان طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه داشتند که باید دید تأکید رهبری معظم انقلاب بر این موضوع به چه دلیلی است.

* رهبری شرایط امروز را از سال‌ها قبل پیش‌بینی می‌کردند

این مسئول با اشاره به روند نام‌گذاری سال‌ها از سوی رهبری معظم انقلاب افزود: معظم‌له شرایط امروز کشور به ویژه در زمینه فشارهای اقتصادی غرب علیه ایران را چندین سال قبل پیش‌بینی می‌فرمودند.

آجرلو ادامه داد: به همین دلیل چند سال اخیر را تحت عناوینی چون جهاد اقتصادی، همت و کار مضاعف و اصلاح الگوی مصرف نام‌گذاری فرمودند و برای این کار اهداف مشخصی داشتند.

وی تأکید کرد: به طور قطع اگر درایت معظم‌له نبود، بسیاری از توطئه‌ها،‌ تحریم‌ها و تهدیدهای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم ما اجرایی شده و شرایط امروز کشور به شدت سخت‌تر از وضعیت فعلی بود.

* چاره‌ای به غیر از حمایت از تولیدات داخلی نداریم

نماینده مردم کرج،‌ اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف اصلی دشمنان خارجی ضربه زدن به اقتصاد ایران و تحت فشار قرار دادن ملت ما است.

آجرلو گفت: آنها می‌خواهند مردم ما را تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار داده و از صدور اجناس حتی کالاهایی مانند دارو و غذا به ایران جلوگیری می‌کنند.

وی تأکید کرد: بنابراین برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن چاره‌ای به غیر از حمایت از تولید ملی و استفاده از کالاها و اجناس داخلی نداریم.

* با برگزاری سمینارهای معمولی از تولید ملی حمایت نمی‌شود

آجرلو خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید بی‌نیاز از واردات باشد و با همت و کار مضاعف همه نیازها را در داخل کشور تولید کنیم.

وی متذکر شد: تحقق این مهم نیازمند همت، وحدت، هم‌دلی، کار سخت و همت بسیار است و نمی‌شود با برگزاری سمینارهای معمولی و بی‌نتیجه، از تولید ملی حمایت کرد.

نماینده مردم کرج در پایان تأکید کرد: بنابراین همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی خویش فرمودند، مسئولان باید به صورت جدی به اجرای رهنمودهای معظم‌له پرداخته و در این راه مردم نیز حمایت‌های لازم را مانند گذشته خواهند داشت.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول