اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

اولویت مجلس نهم باید حمایت از تولید ملی باشد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: اولویت مجلس نهم طی سال 91 باید تحقق رهنمودهای رهبری در حمایت از تولید ملی باشد.

اولویت مجلس نهم باید حمایت از تولید ملی باشد

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی با هدفی که نشانه درایت و دوراندیشی ایشان است، سال جاری را به تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری فرمودند.

وی تصریح کرد: به طور قطع این نام‌گذاری زینتی و رفع تکلیفی نبوده و اهداف کلانی برای توسعه همه‌جانبه کشور و خنثی‌سازی تهدیدها و تحریم‌های خارجی را دنبال می‌کند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بنابراین لازم است که کارشناسان رهنمودهای نوروزی معظم‌له را با دقت تجزیه و تحلیل کرده و طرح‌هایی برای تحقق این اوامر ارائه کنند.

گروسی ادامه داد: طرح‌های کارشناسی شده در این زمینه باید به سرعت برای اجرا توسط دستگاه‌های مختلف وارد فاز عملیاتی شده و کوچک‌ترین غفلت پذیرفتنی نخواهد بود.

* وظیفه قوه مقننه برای حمایت از تولید ملی

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در شهریار مبنی بر اینکه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت چه تمهیداتی برای عملیاتی شدن رهنمودهای نوروزی رهبری معظم انقلاب اتخاذ خواهند کرد، گفت: از عمر مجلس هشتم چند ماهی بیشتر باقی نمانده است، به همین دلیل کار اصلی بر دوش مجلس نهم خواهد بود.

گروسی خاطرنشان کرد: البته این حرف به معنی آن نیست که مجلس هشتم هیچ وظیفه‌ای برای حمایت از تولید ملی ندارد،‌ بلکه باید چارچوب‌های اصلی کار در همین مجلس طراحی و به تصویب برسد.

وی تأکید کرد: به طور قطع مجلس نهم باید حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را در اولویت کاری خود قرار داده و طرح‌ها و لوایح برای تحقق این مهم را به سرعت بررسی و به تصویب برساند.

نماینده مردم شهریار اظهار داشت: با توجه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری نمایندگان مردم در خانه ملت، این وظیفه مهم به خوبی در مجالس هشتم و نهم عملیاتی خواهد شد.

گروسی در پایان تأکید کرد: در مجلس هشتم کارهای خوبی برای حمایت از تولید ملی انجام شد که امید است نمایندگان در مدت کوتاه باقی مانده از عمر این مجلس، آنها را نهایی و کار را برای مجلس نهم آسان‌تر کنند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول