اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

تولید ملی کشور را به توسعه پایدار می‌رساند

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیاز جامعه را برطرف می‌کند و کشور را به توسعه پایدار می‌رساند.

تولید ملی کشور را به توسعه پایدار می‌رساند

ایرج موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: حضرت آقا با این نامگذاری مسیر کشورمان را مشخص کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه باید در مسیر تولید داخلی قرار گیریم، ابراز داشت: این نامگذاری برخاسته از مجموعه بررسی‌ها و نگاه‌های همه جانبه بوده و سال‌های گذشته نیز نامگذاری‌ها به تناسب انجام شده بودند.

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه جامعه نیازمند توسعه پایدار است، تصریح کرد: برای رسیدن به این توسعه پایدار باید به تولید ملی توجه شود.

وی، کشور را دارای توانمندی‌ نیروها و امکانات دانست و اذعان داشت: می‌توانیم در کشور خود بهترین چیزها را تولید و نیاز جامعه را برطرف کنیم.

موذن با تصریح بر اینکه تولید داخلی باید با کیفیت خوب همراه باشد، افزود: تولید باید به گونه‌ای باشد که با جنس‌های وارداتی رقابت کند و حتی بهتر از آنها باشد.

وی، توجه بیشتر تولید کنندگان به تولید بهتر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: خرید داخلی موجب دلگرمی است بنابراین تولید کنندگان نیز باید با در نظر گرفتن نیاز جامعه کالای با کیفیت تولید و مردم نیز از این کالای داخلی مصرف کنند.

این مسئول، با اشاره به اینکه شعار امسال سرلوحه کار فرمانداری رودبار است، یادآور شد: امسال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سیستم اجرایی رودبار به‌کار گرفته می‌شود.

وی، با بیان اینکه به‌کارگیری از این شعار موجب ایجاد اشتغال و برطرف شدن نیازهای جامعه می‌شود، ابراز داشت: تمام برنامه‌ها باید بر همین اساس پیش رود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول