اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

توجه به تولید ملی اعتلای اقتصادی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: توجه به تولید ملی اسباب اعتلای اقتصادی ایران را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی به دنبال دارد.

توجه به تولید ملی اعتلای اقتصادی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده صبح امروز در جریان بازدید از چندین طرح توسعه‌ای اردبیل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در یک حرکت بی‌نظیر و درایت کامل بعد از نامگذاری سال جهاد اقتصادی امسال را نیز برای خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی دشمن سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی نامیدند تا به دنیا ثابت شود که این کشور در مسیر استقلال واقعی گام برمی‌دارد.

وی با یادآوری اینکه تنها راه نجات اقتصادی ایران تکیه بر ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داخلی است تصریح کرد: ما با داشتن منابع غنی انسانی و زیرزمینی در عرصه تولید ملی می‌توانیم بیش از گذشته کارآمدی خود را به دنیا نشان دهیم.

این مسئول با بیان اینکه سلامتی اقتصاد ایران نیز در سایه خودباوری و خوداتکایی واقعی است بیان داشت: دشمن زبون ما امروز در سنگین‌ترین هجمه خود سلامت و استقلال اقتصادی ما را نشانه رفته است تا شاید بتواند در این مسیر خلل ایجاد کند اما تبحر ایرانیان در نشان دادن استقلال و خوداتکایی زبانزد جهانیان است.

مهدی‌زاده با یادآوری اینکه قطع کامل وابستگی به بیگانگان در سایه حمایت و تقویت از تولیدات داخلی و کیفیت‌بخشی به آن میسر می‌شود افزود: نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اقدامی هوشمندانه و در راستای تکمیل سال جهاد اقتصادی بود .

وی بیان کرد: تحقق کامل جهاد اقتصادی الزاماتی می‌خواست که با شعار امسال این امر محقق شده و با حمایت از تولید ملی رشد و توسعه ایران اسلامی سرعت بیشتری می‌گیرد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت استفاده و مصرف کالاهای ساخت داخل افزود: اگر می‌خواهیم بر روی پای خود بایستیم باید از کالاهای خود استفاده کنیم و چشم خود را به مصرف کالاهای خارجی ببندیم.

مهدی‌زاده ضرورت ارتقای کیفیت محصولات داخلی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: بی‌شک اگر محصولات داخلی می‌خواهد حاکم بر بازار ایران و دیگر کشورها باشد تولیدکنندگان ما باید به کیفیت آن توجه بیشتری داشته و جنس ایرانی در جهان با کیفیت برتر خود شناخته شود.

وی به قابلیت‌های استان اردبیل در تحقق فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در استان اردبیل زمینه کار و فعالیت گسترده را دارد و با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر می‌شود کارهای بزرگی در این زمینه‌ها انجام داد.

رئیس کارگروه اقتصادی و بهره‌وری استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: با فراهم کردن زیرساخت‌ها و ایجاد فضای مناسب تلاش خواهیم کرد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را جذب استان اردبیل کرده و با تولید باکیفیت حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشیم.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول