اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

برای دستیابی به تولید ملی باید مشکلات تولیدکنندگان حل شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای دستیابی به تولید ملی باید مشکلات تولیدکنندگان با جدیت پیگیری شود تا آنها انگیزه تولید را از دست ندهند.

برای دستیابی به تولید ملی باید مشکلات تولیدکنندگان حل شود

مصطفی مطورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به نامگذاری سال ۹۱ با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، باید به توان تولید داخل توجه بیشتری داشته باشیم و آن را بیشتر مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: دشمنان همواره می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را به کشور مصرف کننده محصولات خارجی تبدیل کنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌با پایان سال جهاد اقتصادی، محدودیت‌ها و اعمال تحریم‌ها علیه کشور ما در حال گسترش است، از این رو باید هر چه سریع‌تر طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات را تصویب کنیم.

وی افزود: در این طرح همه شرکت‌ها و مؤسسات داخلی در ابتدا برای تأمین نیازهایشان از کالای تولید داخل استفاده کنند و سپس سراغ شرکت‌های ایرانی ـ خارجی و در صورت نبود، از شرکت‌های خارجی ـ ایرانی بهره ببرند.

مطورزاده با بیان اینکه با اجرای این طرح و حمایت از تولید داخلی می‌توانیم در برابر تحریم‌ها ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: رسیدن به مقصد مطلوب در نتیجه یک برنامه‎ریزی صحیح و مدون اتفاق می‎افتد و اگر بتوانیم به درستی به وظیفه‎مندی خود عمل کنیم قطعاً خواسته حضرت آقا محقق می‎شود.

وی با بیان اینکه رسالت مسئولان نسبت به گذشته سنگین‎تر شده گفت: ضرورت جهاد اقتصادی برای غلبه همه مشکلات مفید بوده که ادامه این روند نتیجه خوبی را برای ما خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه ما نسبت به این وظیفه خطیر مسئول هستیم چرا که همت همه‎جانبه می‎تواند راه را برای رسیدن به خواسته‎هایمان نزدیک‎تر کند.

بنا به گفته مطورزاده اگر مشکلات تولیدکنندگان با جدیت پیگیری نشود آنها انگیزه تولید را از دست خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای شعار سال 91 مردم نیز باید استفاده از تولیدات داخلی را در اولویت قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدکنندگان نیز باید گام‌های اساسی را برای افزایش کیفیت کالاها بردارند، گفت: اگر مجموعه این عوامل اجرایی شود، شاهد سالی پررونق برای تولید ملی و اقدام عملی در راستای تداوم جهاد اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول