اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

تولید ملی آفند اقتصادی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: حمایت و افزایش تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی آفند اقتصادی و نابودکننده تحریم‌های غرب است.

تولید ملی آفند اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده صبح امروز در دیدار نوروزی با مردم بخش لشت‌نشا با تبریک سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در پیام نورزی فصل‌الخطاب است.

وی با اشاره به ضرورت احیای کارخانه‌ها و صنایع راکد و نیمه فعال استان، افزود: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی نقش محوری را در توسعه و فعال کردن صنایع دارد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه احیای کارخانه‌های نابود شده گیلان تحقق بخشی از فرمان سال 91 مقام معظم رهبری است، گفت: ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هر سال شاهد تحول و پیشرفت علمی، فناوری، عمران و آبادانی بوده که بیانگر سرعت رو به جلو و حرکت شتابان انقلاب اسلامی است.  

وی تصریح کرد: با تداوم جهاد اقتصادی در سال 1391 و  تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توکل بر خدای متعال و اتحاد و همدلی آحاد مردم، در سایه ولایت و رهبری شاهد شکوفایی و پیشرفت بیشتر ایران اسلامی بوده و ضمن پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، راه شهیدان و امام راحل(ره) را ادامه دهیم.

علیزاده با اشاره به اینکه برای عبور از موانع اقتصادی و تحریم‌ها راهی جز حمایت از تولید ملی و خودکفایی کشور نیست، اذعان داشت: ایجاد یک انقلاب اقتصادی که موانع را خنثی کند و شکوفایی مادی و معنوی ایران را رقم بزند نیاز به یک جهاد اقتصادی در حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارد.

وی، بیکاری را بزرگ‌ترین معضل جوانان گیلانی دانست و تصریح کرد: مدیران استان با پیگیری طرح‌های اشتغال‌زایی دغدغه نخست استان را برطرف کنند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، عدم طراحی برنامه‌های کاربردی استانی را در برطرف کردن مشکلات جوانان استان تاثیرگذار خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و تعاونی بیکاری را در استان ریشه‌کن کنیم.

وی با بیان اینکه سخن از کشاورزی بودن این استان، سیاستی بود که در دوره‌های گذشته برای توسعه و پیشرفت گیلان توسط دولت‌های وقت اتخاذ شد، اذعان داشت: با گذشت سال‌های زیاد از این تصمیم نه تنها شاهد تحولی در کشاورزی استان نیستیم بلکه این سیاست موجب از دست رفتن فرصت‌های زیاد صنعتی و تولیدی از گیلان شده است.

علیزاده با اشاره به وجود نیروی کار، تخصص و منابع طبیعی کافی در کشور، ابراز داشت: باید با آماده کردن زیربنای تولید و توسعه و افزایش ثروت در جامعه از نیروی بالقوه موجود استفاده کرد.

وی، تعاون را عمده‌ترین ابزار تنظیم بازار، سرمایه و نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده در حوزه اقتصاد عنوان کرد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، رشد بخش کشاورزی و دامپروری به ‌عنوان بستری برای کسب اهداف توسعه در کشورهای در حال توسعه را امری ضروری قلمداد کرد و یادآور شد: در بین اهداف مورد نظر، بهبود و تقویت رشد اقتصادی و کاهش فقر، بهبود امنیت غذایی و حفظ منابع طبیعی بسیار مهم است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 از طرف رهبر فرزانه انقلاب ابراز داشت: این نامگذاری‌ها از ابتکارات ایشان است که توسط آن راهبرد سال را برای مردم مشخص می‌کنند.

علیزاده با تاکید بر پرهیز مسئولان از شعارزدگی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به دنبال عملیاتی شدن نامگذاری سال‌ها هستند و شعارزدگی مسئولان با اهداف مورد تاکید معظم‌له منافات دارد.

وی، نامگذاری سال 91 را اقدامی هوشمندانه توصیف کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال 91 برای حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی خیز بلندی برای تقویت اقتصاد کشور برداشته‌اند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول