اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون ‌‌سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران‌:

آغاز واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی / تحقق بخشی از اصل 44

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از آغاز پیاده‌سازی قانون واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی خبر داد.

آغاز واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی / تحقق بخشی از اصل 44

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین صادقی‌نژاد امروز در نشست تخصصی قانون واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی کشور در سالن اجتماعات اداره صنعت و معدن استان قزوین اظهار کرد: اجرای این آیین‌نامه و نحوه واگذاری مالکیت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی در آذر ماه سال جاری به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مصوب مجلس باید تا پایان سال 93 در کل شهرک‌های صنعتی کشور اجرایی شود، عنوان کرد: این طرح برای رشد و بالندگی بخش خصوصی و اختیارات و وظایف آنها مؤثر واقع می‌شود.

صادقی‌‌نژاد با اشاره به اینکه تا پایان اجرای این طرح، 400 واحد شهرک صنعتی به بخش خصوصی واگذار می‌شود، تصریح کرد: اگر این قانون به طور یک‌دست و کامل اجرایی شود مسلما بیشترین سود را بخش خصوصی واحدهای صنعتی کوچک به خود اختصاص می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با اشاره به نقش مهم رسانه از نظر اقتصادی و مبحث تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها اذعان کرد: امیدواریم یک بار دیگر رسانه ملی وظیفه خطیر خود را در راستای تحقق آرمان‌های بلند این طرح به دوش بکشد.

وی با بیان اینکه تحقق اجرای این قانون فرصتی مناسب برای کشور محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: اگر با همدلی و انگیزه بالا اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار دهیم، زحمات 33 ساله بخش صنعت انقلاب به ثمر می‌رسد.

صادقی‌نژاد با بیان اینکه پیش‌نویس این طرح 15 سال پیش به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد، افزود: با توجه به اینکه این قانون در دولت و کمیسیون‌های مجلس به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته باید با جدیت بیشتری این طرح را دنبال کنیم.

در ادامه این نشست تخصصی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شرکت‌های صنعتی استان قزوین فعالیت در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، تأکید کرد: به دلیل حجم بالای 90 درصد این صنایع، قابلیت‌های نوآوری و انعطاف و مشارکت حداکثری سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

عبدالقهار ناصحی همچنین ابراز امیدواری کرد: باید با شناسایی اولویت‌های سرمایه‌گذاری، آماده کردن طرح‌های توجیهی و ساماندهی مشاوران صنعتی در قالب مراکز خدمات کسب و کار بتوانیم تعهد خود را در خدمت به مردم به سرمنزل نهایی برسانیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول