اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

شهرک صنعتی بجنورد به اینترنت پرسرعت مجهز شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) در شهرک صنعتی شماره یک بجنورد راه‌اندازی شد.

شهرک صنعتی بجنورد به اینترنت پرسرعت مجهز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: با راه‌اندازی این سرویس، تمام واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک بجنورد می‌توانند با مراجعه به شرکت مخابرات استان از این امکان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از ارتباطات اینترنت در دنیای پیشرفته امروز و سرعت بالای انتقال اطلاعات از طریق فناوری‌های الکترونیکی گام مؤثری در پیشرفت و توسعه صنعتی است و واحدهای صنعتی برای همپا شدن با تغییرات بازار و رقابت‌پذیری باید برای ارتباطات الکترونیکی اهمیت ویژه قائل باشند و از این امکان استفاده بهینه کنند.

باقری اظهار داشت: اینترنت به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای نهضت فناوری اطلاعات در دنیا محسوب می‌شود و استفاده از اینترنت در مناسبات روزمره باعث از میان رفتن محدودیت‌های مختلف شده و با ایجاد رابطه‌های چند سویه و قابل دسترس، مناسبات کاری را تغییر می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: مهم‌ترین کاربرد استفاده از فناوری اطلاعات در حال حاضر در دنیا موضوعات اقتصادی است و بخش‌های عمده‌ای از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی به استفاده از این فناوری و مبادله اطلاعات در دنیا می‌پردازند.

وی اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره یک بجنورد نخستین شهرک صنعتی در استان خراسان شمالی است که امکان اینترنت پرسرعت در آن برقرار شد و با اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک سرویس اینترنت پرسرعت برای تمام شهرک‌های صنعتی فعال استان خراسان شمالی راه‌اندازی شود.

در شهرک صنعتی شماره یک بجنورد 47 واحد صنعتی فعال در زمینی به مساحت 20 هکتار در بخش‌های مختلف تولیدی مستقر هستند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول