اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت تهران خبر داد

اختصاص بخشی از مالیات به شهرک‏های صنعتی تهران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در صورت تصویب قوانین مربوطه در مجلس، بخشی از عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداختی از سوی صنایع به شهرک‏های صنعتی اختصاص می‏یابد.

اختصاص بخشی از مالیات به شهرک‏های صنعتی تهران

یدالله صادقی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هیئت امنای حاضر در شهرک‏های صنعتی امور مرتبط داخلی این مراکز را مدیریت می‏کنند و به مرحله اجرا در می‏آورند.

وی آبونمان پرداختی از سوی تولیدکنندگان در شهرک‏های صنعتی را برای ایجاد امور زیرساختی کافی ندانست و افزود: میزان آبونمانی که به عنوان حق‏ شارژ در مقاطع زمانی معین از تولیدکنندگان حاضر در شهرک‏های صنعتی جمع‏آ‏وری می‏شود، پاسخگوی نیاز این مراکز نیست.

صادقی ادامه داد: ساماندهی یا ایجاد زیرساخت‏های مورد نیاز در شهرک‏های صنعتی نظیر آسفالت معابر، فضاهای سبز، جدول‏گذاری و ... مستلزم اختصاص حجم ریالی بیش از این مبالغ است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: از این رو، خواسته صنایع حاضر در شهرک‏های صنعتی بر دو اصل استوار است.

وی افزود: راهکار نخست در خصوص این مطالبات، ارائه خدمات از سوی شهرداری‏ها در ازای دریافت عوارض مالیات بر ارزش افزوده است.

صادقی ادامه داد: دومین راهکار پیشنهادی از سوی تولیدکنندگان مستقر در شهرک‏های صنعتی، اختصاص بخشی از این عوارض در قالب قانونی مصوب به هیئت امنای شهرک‏های صنعتی جهت صرف در امور زیرساختی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ارائه پیشنهاد این طرح به کمیسیون‏های مرتبط در هیئت وزیران خبر داد.

وی تصریح کرد: این مهم پس از طرح و تصویب در هیئت دولت برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال می‏شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول