اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

معافیت‌های مالیاتی زمینه خوبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: معافیت‌های مالیاتی و افزایش سه درصدی بودجه دو امر مهم در توسعه نواحی و شهرک‌های صنعتی است.

معافیت‌های مالیاتی زمینه خوبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی صبح امروز با حضور در شهرک صنعتی شماره دو بندرعباس و تشکیل جلسه‌ در یکی از واحدهای تولیدی این شهرک بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی آب، برق و گاز در شهرک‌های صنعتی تأکید و اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و پیشرفت اقتصادی کشور دارند و باید هر چه سریع‌تر مشکلات زیرساختی آنان حل شود.

وی با بیان اینکه معافیت مالیاتی برای واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی در دور چهارم سفر هیئت دولت مطرح خواهد شد، تحقق این امر را یکی از اهداف مهم در تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران با هدف فعالیت در این مناطق برشمرد.

این مسئول هم‌چنین به افزایش سه درصدی بودجه سال آینده شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: این افزایش بودجه استفاده بیشتر از ظرفیت‌های واحدهای صنعتی را سبب می‌شود.

عزیزی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو بندرعباس را واحدهایی فعال و پویا عنوان و خواستار افزایش مهلت‌ بانکی برای بازپرداخت تسهیلات واحدها در این شهرک شد.

وی در خصوص واحدهای صنعتی فعالی که خواستار افزایش قیمت محصول تولیدی خود بودند نیز خواست تا با ارائه عدله و مستندات به ستاد تنظیم بازار استان مبادرت کنند، تا ضمن بررسی توسط اعضای ستاد تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

عبدالمجید عبدلی‌زاده سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در ادامه بر لزوم افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات واحدهای صنعتی از پنج سال به مدت زمان بیشتری تأکید و اهتمام ویژه بانک‌ها را در این خصوص خواستار شد.

استاندار هرمزگان طولانی بودن فرآیند اخذ استاندارد، هم‌چنین اخذ مدارک مربوط به مجوزهای بهداشتی را از دیگر مشکلاتی عنوان کرد که واحدهای تولیدی استان با آن رو به ‌رو هستند.

به گفته مسئولان مربوطه، استان هرمزگان دارای 17 شهرک و ناحیه صنعتی است که زمینه اشتغال بیش از 4 هزار و 600 نفر در این نواحی و شهرک‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول