اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری 810 واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی گفت: 810 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری 810 واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

 مهدی داداشی‌‌زین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد واحد با سرمایه‌گذاری 5 میلیون و 814 هزار و 755 میلیون ریال با مساحت 268 هکتار به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: میزان اشتغال ایجاد شده توسط این واحدها 16 هزار و 700 نفر است.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا 108 واحد کارگاهی تکمیل شده است، افزود: 56 واحد از این واحدها واگذار و 25 واحد نیز به بهره‌برداری رسیده است.

داداشی‌زین‌الدین با اشاره به مساحت کل اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی استان، خاطرنشان کرد: کل اراضی در اختیار که در آنها زمین به واحدهای صنعتی واگذار شده است یک هزار و 933 هکتار با فاز عملیاتی و اجرایی یک هزار و 505 هکتار است.

وی مساحت زمین‌های دارای سند شهرک‌های صنعتی استان را یک هزار و 433 هکتار اعلام کرد و گفت: 405 هکتار مساحت زمین‌های دارای سند تفکیکی است.

این مسئول اظهار داشت: کل مساحت شهرک‌های صنعتی استان یک هزار و 944 هزار و 45 هکتار است که یک هزار و 407 هکتار آن زمین صنعتی برای واگذاری آماده است .

داداشی‌زین‌الدین کل قراردادهای خالص شرکت شهرک‌های صنعتی استان را که زمین برای احداث کارخانه واگذار شده است را یک هزار و 662 هکتار اعلام کرد.

انتهای پیام/ر30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول