اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی بوشهر:

5 پروژه مهم در شهرک صنعتی2 بوشهر در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر گفت: 5 پروژه مهم در شهرک صنعتی دو بوشهر در حال اجراست.

5 پروژه مهم در شهرک صنعتی2 بوشهر در حال اجراست

 سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر دوم و سوم رئیس جمهوری به استان بوشهر است و از پروژه‎های اولویت‎دار این شرکت به شمار‎می‎رود.

وی  با بیان اینکه تکمیل ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی بوشهر 2 با جدیت در حال پیگیری است، افزود: احداث سیستم استفاده مجدد از پساب فاضلاب با 15 میلیارد ریال از دیگر مصوبات سفرهای دوم و سوم استانی هیئت دولت محسوب می‎شود.

صفوی در ارتباط با پروژه‎های مهم شهرک صنعتی بوشهر 2 در سال جاری گفت: احداث بوستان به مساحت 17 هزار متر مربع، جذب اعتبارات عمرانی استان به میزان 37 میلیارد و 900 میلیون ریال، پیش بینی جذب اعتبارات جاری به میزان 10 میلیارد ریال و بهره‏برداری از تصفیه خانه فاضلاب از مهم‌ترین این پروژه‎ها است.

وی، تکمیل آسفالت خیابان‎ها، تکمیل پیاده‎روها و زیباسازی معابر، احداث شبکه گاز فاز دوم شهرک به طول 12.5 کیلومتر با پیش بینی اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری، احداث خیابان‎های فاز دوم شهرک و احداث دو ایستگاه پمپاژ را از دیگر پروژه‎های شهرک صنعتی بوشهر 2 عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی بوشهر یادآور شد: ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی بوشهر 2 با هشت میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: برای اجرای پروژه مدول اول تصفیه خانه فاضلاب 17 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است ضمن اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای ایستگاه پمپاژ فاضلاب و ساختمان دیزل ژنراتور نیز چهار میلیارد و 760 میلیون ریال است.

صفوی اظهار داشت: برای احداث شبکه توزیع گاز با لوله پلی اتیلین و فولادی به طول 8.5 کیلومتر و ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت چهار میلیارد و 162 میلیون ریال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول