اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی بوشهر خبر داد

هزینه 100 هزار میلیون ریالی در شهرک صنعتی بوشهر 2

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر گفت: تاکنون 100 هزار میلیون ریال برای اجرای پروژه و زیرساخت در شهرک صنعتی بوشهر 2 هزینه شده است.

هزینه 100 هزار میلیون ریالی در شهرک صنعتی بوشهر 2

سید مهدی صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پروژه شهرک صنعتی بوشهر 2 از سال 81 در زمینی به مساحت 400 هکتار آغاز شده است که از این میزان 175 هکتار مساحت زمین صنعتی در فاز عملیاتی است.

وی تصریح کرد: تاکنون 52.5 هکتار زمین صنعتی در فاز عملیاتی در این شهرک به بهره‎برداری رسیده است.

صفوی افزود: 189 قرارداد اجرای پروژه با یک‌هزار و 558 میلیارد و 143 میلیون ریال در شهرک صنعتی بوشهر 2 منعقد شده است که زمینه اشتغال سه هزار و 637 نفر را فراهم می‎کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر یادآور شد: از این تعداد 105 پروژه با 472 میلیارد و 714 میلیون ریال به بهره‎برداری رسیده که برای یک‌هزار و 699 نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

وی بیان کرد: از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در این شهرک 79 پروژه فعال است که 260 میلیارد و 794 میلیون ریال سرمایه‌گذاری و یک‌هزار و 273 نفر اشتغال دارد.

صفوی ادامه داد: 36 پروژه نیز در حال ساخت و ساز است که با 209 میلیارد و 772 میلیون ریال سرمایه‎گذاری ایجاد 971 فرصت شغلی را به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد 15 پروژه با 85 میلیارد و 195 میلیون ریال با 256 فرصت شغلی به عنوان پروژه‌های فعال در این شهرک در حال اجرا است.

صفوی، آب، برق، گاز، تلفن، راه دسترسی آسفالته، روشنایی معابر، تصفیه‎خانه فاضلاب، آتش نشانی، ساختمان خدمات فناوری و کسب و کار، علائم راهنمایی و رانندگی، باسکول، نگهبانی، فضای سبز، ایستگاه پمپاژ آب، مخزن آب دو هزار متر مکعبی، شبکه جمع‎آوری فاضلاب، سر درب ورودی، مجتمع کارگاهی، اینترنت، مرکز ارتقا مهارت فنی و حرفه‎ای را از جمله امکانات زیربنایی شهرک صنعتی بوشهر 2 ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر گفت: بزرگترین شهرک صنعتی استان، نزدیک بودن به مرکز استان، نزدیک بودن به فرودگاه، نزدیکی به بزرگترین گمرک استان، حاشیه خلیج فارس از دیگر مزایای شهرک صنعتی بوشهر 2 به شمار می‎رود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول