اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

شهرک‏های صنعتی باید فعال شوند

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه بر لزوم فعال‏سازی واحدهای منفعل شهرک‏های صنعتی دماوند و فیروزکوه تاکید کرد.

شهرک‏های صنعتی باید فعال شوند

اشرف آهنگرسله‏بنی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مشکلات در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در حوزه‏های مختلف وجود دارد.

وی ادامه داد: از جمله ویژگی‏های بارز و منحصر به فرد شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه، توان بالقوه و گوناگونی کاربری‏هایی همچون گردشگری، کشاورزی، صنعتی و ... است.

آهنگرسله‏بنی اضافه کرد: در صورت توفیق خدمت در ردای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، فعال‏سازی شهرک‏های صنعتی دماوند و فیروزکوه را به عنوان برنامه‏ای محوری در دستور کار خود قرار می‏دهم.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه افزود: در صورت فعالیت واحدهای صنعتی شهرک‏های صنعتی دماوند و فیروزکوه می‏توان معضل بیکاری را تا حد قابل ملاحظه‏ای برطرف کرد.

وی ادامه داد: برخی واحدهای تجاری و صنعتی پیش از این، کار خود را آغاز کرده بودند اما حال پس از مدتی خط تولید خود را متوقف کرده‏اند.

آهنگرسله‏بنی با تاکید بر لزوم فعال‏سازی این واحدهای تجاری خاطر نشان کرد: باید با تدبیر، موانع موجود بر سر راه ادامه تولید واحدهای صنعتی در دماوند برداشته شود تا چرخه کارآفرینی به عنوان اصلی مهم با انسداد مواجه نشود.

* شعاری ندارم، وعده هم نمی‏دهم

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه با بیان اینکه "من شعاری ندارم"، گفت: من وعده‏ای نمی‏دهم و تنها قول من اختصاص وقت و انرژی خود به مردم و برقراری ستادهای ارتباطی با منطقه معطوف می‏شود.

آهنگرسله‏بنی در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: من به مردم قولی نمی‏دهم تا خدای نکرده با عدم انجام شرمنده آنها باشم.

وی ادامه داد: زیرا معتقدم که با حضور یک نفر هر چند قوی و تلاشگر هرگز نمی‏توان کاری را از پیش برد اما ستادهای مردمی خود را همچنان دایر نگه می‏دارم.

آهنگرسله‏بنی سود جستن از افکار مردمی را راهی برای شناسایی و حل مشکلات خواند و افزود: وجود ستادهای فعال، زمینه و بستر را برای شناسایی مشکلات با اطلاع‏رسانی مردمی و رفع آنها با افکار هوشیار اهالی فراهم می‏آورد.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه از پیگیری طرح‏های مناسب نمایندگان پیشین این شهرستان سخن به میان آورد و افزود: طرح‏هایی از این دست نیازمند بررسی مجدد است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف محوله برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت بر صحت اجرای قانون است و با توجه به این مهم قوانین گذشته تصویبی از سوی هر نماینده دیگری پیگیری و اجرا می‏شود.

آهنگر‏سله‏بنی حضور در کمیسیون بهداشت و درمان را یکی از اهداف خود در مجلس نهم اعلام کرد و افزود: به جهت رشته تخصصی یعنی پزشکی حضور در کمیسیون بهداشت و درمان امری طبیعی است.

کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه ادامه داد: اما کمیسیون‏هایی مانند آموزش و امور خارجه نیز عرصه مناسبی جهت خدمتگزاری به شمار می‏آیند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول